מינויים

מחזקים את ההנהלה: מינויים חדשים בצ'ק פוינט

שינויים משמעותיים בהנהלת צ'ק פוינט. החברה הודיעה השבוע על שלושה שינויים בהנהלת החברה. נטלי קרמר מונתה לסמנכ"לית המוצרים ומו"פ וד"ר דורית דור ורופאל הולנבק קודמו בהמשך לתפקידן הנוכחי
מערכת ice | 
רופאל הולנבק (צילום צ'ק פוינט)
צ'ק פוינט הודיעה השבוע על שינויים משמעותיים בהנהלה. נטלי קרמר מונתה לסמנכ"לית המוצרים, מחקר ופיתוח. בנוסף, ד"ר דורית דור, שניהלה את ארגון המוצרים ב-27 השנים האחרונות תמשיך בחברה כסמנכ"לית הטכנולוגיה וכן תשמש כיו"ר ה- Check Point Rockets – יחידות שעוסקות בתחומים בעלי צמיחה מואצת בחברה.
מינוי נוסף בתוך החברה הוא של רופאל הולנבק המשמשת בשנה האחרונה כסמנכ"לית המכירות והשיווק בצ'ק פוינט וקיבלה מינוי יוקרתי – נשיאת החברה.

"אנו נרגשים לקבל את נטלי ובטוחים שהמומחיות שלה תהיה בעלת ערך רב לארגון המוצרים שלנו", מסר גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט. "אנו גאים בכך שדורית לוקחת על עצמה את תפקיד יו"ר ותמשיך להוביל את יוזמות הרקטות שלנו, ואנו מברכים את רופאל על קידומה הראוי לנשיאת צ'ק פוינט".
נטלי קרמר מצטרפת לצ'ק פוינט לאחר 12 שנה ב-AT&T, שם הייתה מנכ"לית המרכז והפיתוח של AT&T. בתפקידה החדש קרמר תפקח על כל יחידות המוצר והטכנולוגיה.
"השילוב של חיזוק צוות ההנהלה שלנו עם מנהיגות בעלות הישגים גבוהים, הניסיון והמומחיות ללא תחרות שאנשים כמו דורית מייצגים, והשינויים הארגונים שנועדו למנף את היכולות שלנו, הם קריטיים למאמצים שלנו להאיץ את הביצועים הטכנולוגיים והעסקיים שלנו. ביחד, אנחנו נעשה להמשיך לספק אבטחת סייבר מובילה בתעשייה ולעזור להפוך את העולם למקום בטוח יותר", אמר שוויד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה