מינויים

מור בית השקעות וגמל פנסיה מינויי בכירים חדשים

אורי קיסוס ימונה למשנה בכיר למנכ"ל מור בית השקעות ואלדד צינמן, אשר כיהן כמשנה למנכ"ל מור גמל ופנסיה, ימונה למ"מ מנכ"ל החברה

מערכת ice | 
אורי קיסוס (צילום פביאן קולדורף)
אורי קיסוס, 41, ימונה למשנה בכיר למנכ"ל מור בית השקעות. קיסוס, בעל ניסיון של כ-17 שנים בשוק ההון, כיהן בשנתיים האחרונות כמנכ"ל מור גמל ופנסיה.
בתקופת כהונתו, צמח היקף הנכסים המנוהלים בחברת הגמל והפנסיה מ-10 מיליארד שקלים ליותר מ-55 מיליארד שקלים, תוך מעבר החברה לרווחיות. בשנת 2022 הונפקה מור גמל ופנסיה, הקימה קרן פנסיה נבחרת ושברה את שיא העברות נטו בענף הגמל עם גיוסים של כ-22 מיליארד שקלים. כמו כן, בתקופת כהונתו הוקמה תשתית חזקה לתמיכה בצמיחה המשמעותית של החברה.
טרם מינויו למנכ"ל מור גמל ופנסיה, כיהן קיסוס במגוון תפקידים בשוק ההון, בין היתר, מנכ"ל הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל ועוזר מנכ"ל הפניקס דאז, אייל לפידות. בעברו כיהן בשורת תפקידים בכירים בבית ההשקעות פסגות.
לקיסוס תואר ראשון בהצטיינות יתרה במנהל עסקים עם התמחות במימון ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, שניהם מאוניברסיטת רייכמן.  
בנוסף, אלדד צינמן, שמכהן החל מאוגוסט 2021 כמשנה למנכ"ל מור גמל ופנסיה ואחראי על השירות, התפעול והמטה, ימונה למ"מ מנכ"ל מור גמל ופנסיה. לצינמן, אשר הוביל את הכניסה של מור לפעילות הפנסיה, 15 שנות ניסיון בעולמות השירות והתפעול.
צינמן מביא איתו ידע ורקע טכנולוגי עשיר שמאפשרים לו להוביל תהליכים טכנולוגיים חוצי ארגון המייעלים ומשפרים את השירות הניתן לסוכנים, לערוצי ההפצה ולשותפים האסטרטגיים.
בתפקידו הקודם היה סמנכ"ל תפעול בקבוצת הפניקס ואחראי על מערך של כ-500 עובדים בעולמות הבריאות, חיים ופנסיה. קודם לכן היה סמנכ"ל תפעול ושירות באקסלנס גמל, FMR ופסגות. לצינמן תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהאקדמית של ת"א יפו.
יוסי לוי, מנכ"ל מור בית השקעות מסר כי "לאור צמיחה משמעותית של פעילות בית ההשקעות שמנהל כיום נכסים בהיקף של כ-85 מיליארד שקלים, והיכרות רבת שנים של קיסוס עם ערוצי ההפצה, הוא ינהל מעתה את כלל מערכי ההפצה של הבית, תוך יצירת סינרגיה בין החברות בקבוצה. אלדד צינמן, אשר ימונה למ"מ מנכ"ל מור גמל ופנסיה, ימשיך להוביל את פעילות השירות, התפעול והמטה בחברה, ויביא מניסיונו הרב בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה