מינויים

אבי קלפה, מנכ"ל רשת 'עד 120', מסיים את תפקידו

מנכ"ל רשת הדיור המוגן "עד 120", אבי קלפה, מסיים את תפקידו לאחר כהונה בת למעלה מעשור ופונה לדרך חדשה
מערכת ice |  1
אבי קלפה (צילום באדיבות עד 120)
רשת הדיור המוגן "עד 120" מדווחת היום (שני) כי מנכ"ל הרשת, אבי קלפה, מסיים את תפקידו לאחר כהונה בת למעלה מעשור ופונה לדרך חדשה.
קלפה מכהן כמנכ"ל הרשת מאז שנת 2012, ובהמלכה הוביל את ההתמודדות עם תקופת הקורונה. קלפה עסק רבות בבניית מנועי צמיחה לרשת, והיה אמון על בניית תשתיות ושדרת מנהלים לצמיחת החברה, תוך מתן מענה לאוכלוסיית הגיל השלישי.
בזמן כהונתו, הרשת התרחבה משמעותית בפריסה ארצית וכמות היקף יחידות הדיור גדל מ-650 יחידות דיור לכ-2000 יחידות דיור.

קלפה מסר: "אני גאה לסכם תקופה משמעותית ברשת הדיור המוגן 'עד 120' מהמובילות בתחום הדיור המוגן. במהלך השנים האחרונות חוללנו מהפך בתחום הדיור המוגן וקבענו רף חדש ליוקרה ולאיכות החיים בגיל השלישי. אני מודה לדיירים ולבני משפחותיהם על האמון ועל שיתוף הפעולה לאורך השנים, כמו לכל עובדיי ועמיתיי, ובטוח שהרשת תמשיך להוביל ולהצליח".
מבעלי החברה, קבוצת שפיר, הודו: "אנו מודים לאבי על השנים שבהן כיהן כמנכ"ל החברה, שנים שבהן הרשת גדלה, השביחה את עצמה, ויצאה מחוזקת מהמשברים שעברה. לזכותו של אבי נזקפת גם העלאת הסטנדרט של הדיור המוגן בישראל בכלל וברשת בפרט. אבי גם התווה את התמודדות בתי הדיור המוגן עם מגפת הקורונה תוך שמירה מקסימלית על אורך ואורח חיי הדיירים מול פגיעה מינימלית באיכות חייהם. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו העסקית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדיור המוגן נבנה?
    דיור מוגן במוצקין 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה מצב הבנייה?
    סגור