מינויים

יועז הנדל קוטף ג'וב נוסף: באיזה עיתון יתחיל לכתוב?

אחרי ההצטרפות שלו כחבר פאנל בחדשות 13, שר התקשורת לשעבר ממשיך להשתקע בתקשורת ומצטרף לצוות הכותבים של 'קבינט שישי' בישראל היום: "אני מתכוון לנצל את הבמה החשובה של ישראל היום, לשכנע  ולעורר דיון״
מערכת ice | 
יועז הנדל (צילום מערכת אייס, מתוך עמוד הפייסבוק של יועז הנדל, מסך החדשות 12, חדשות 13, Pixabay)
קבוצת "ישראל היום" מודיעה על מינויים חדשים במערכת, כאשר מי שקוטף ג'וב נוסף הוא שר התקשורת לשעבר והעיתונאי יועז הנדל יצטרף לצוות הכותבים "קבינט שישי" אחרי שרק לאחרונה הצטרף לרשת 13 כחבר פאנל.
יועז הנדל, בן ה-47, שר התקשורת לשעבר וחבר כנסת מטעם מפלגות כחול לבן ותקווה חדשה מצטרף לצוות הכותבים של "קבינט שישי" במהדורת סוף השבוע של ישראל היום. הנדל הוא גם ד"ר להיסטוריה, סא״ל במילואים בשייטת 13, איש מערכת הביטחון בעברו. שר התקשורת משנת 2020 ועד ינואר השנה. 

כמו כן, היה אחראי על מהפכת הסיבים והדור 5. שימש כיו״ר מפלגת דרך ארץ. פעיל במגזר הפרטי בתחומים טכנולוגים, כתב חמישה ספרים, פובלציסט, כיהן בעבר כראש מערך ההסברה הלאומי וכיו״ר המכון לאסטרטגיה ציונית.
יועז הנדל אמר כי: ״במציאות שבה השיח מוקצן ודיכוטמי, הקול של הימין הליברלי חיוני לעתיד המדינה. שרתתי את המדינה כלוחם, כשר וכחבר כנסת בשנים האחרונות, ועכשיו אמשיך לשרת בעולם העסקי וגם בתקשורת. למילים יש כוח השפעה עצום ואני מתכוון לנצל את הבמה החשובה של ישראל היום, לשכנע  ולעורר דיון״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה