מינויים

נכנס לשוונג: פבלו צוק מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה

תחת אחריותו ובשיתוף פעולה הדוק עם מנכ"לית החברה, מירב יצחקי, שוונג תפנה לקהלים חדשים ותפתח פתרונות ספורט יצירתיים וחדשניים לארגונים, מוסדות ורשויות מקומיות
מערכת ice | 
פבלו צוק (צילום יעל שמר)
פבלו צוק, מונה היום לתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת שוונג. במסגרת תפקידו יהיה אמון על פרסום, חסויות, שיתופי פעולה אסטרטגיים ועוד. תחת אחריותו ובשיתוף פעולה הדוק עם מנכ"לית החברה, מירב יצחקי, שוונג תפנה לקהלים חדשים ותפתח פתרונות ספורט יצירתיים וחדשניים לארגונים, מוסדות ורשויות מקומיות.
צוק שימש עד לאחרונה כמשנה למנכ"ל בחברת פימא העוסקת בתחום פיתוח וייצור מערכות אלקטרוניות. במשך כ-20 שנה היה בעלים של מס' חברות בתחומי הפיתוח הארגוני והייעוץ העסקי, מרצה ומנטור. הוק הוא ספורטאי סיבולת חובב, למרחקים הארוכים, איש ברזל בישראמן ובחו"ל.
חברת שוונג הנה פלטפורמת תוכן הספורט האקטיבי הגדולה בישראל ולפני כשנה 51% ממניותיה נרכשו בידי קבוצת RGE. החברה מפעילה אתר העוסק בריצה, אופניים, טריאתלון, כושר ושחייה. בנוסף מפעילה שוונג ושותפה באירועי ספורט הגדולים והידועים בישראל ביניהם ישראמן (איש הברזל באילת) ועוד עשרות אירועי ספורט מדי שנה. מירב יצחקי, מנכ"לית שוונג: "תכוניותיו וכישוריו של פבלו עולים בקנה אחד עם הדי אן איי של חברת שוונג. אני בטוחה שמינויו יוביל את החברה למחוזות חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה