מינויים

מאנדיי ממנה את יוני אושרוב לסמנכ"ל ההכנסות הראשון של החברה

מהלך משמעותי זה והקמתו של 'מערך ניהול הכנסות' חדש נועד להבטיח חוויה רציפה וחלקה לכל אורך מסלול הצמיחה של הלקוח מרגע הצטרפותו
מערכת ice | 
יוני אושרוב (צילום נתנאל טוביאס)
חברת מאנדיי, מערכת הפעלה לעבודה (Work OS) המאפשרת לארגונים בכל סדר גודל ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם, הודיעה היום על קידומו של יוני אושרוב לתפקיד סמנכ"ל הכנסות (Chief Revenue Officer) הראשון בחברה. מהלך משמעותי זה והקמתו של 'מערך ניהול הכנסות' חדש נועד להבטיח חוויה רציפה וחלקה לכל אורך מסלול הצמיחה של הלקוח מרגע הצטרפותו.
בתפקידו החדש, אושרוב יפקח על כל המחלקות במאנדיי להן מגע ישיר עם הלקוח, כולל צוותי הייעוץ והמכירות, חוויית הלקוח, השיווק, הצלחת הלקוח ושותפויות. בסה"כ עובדים ביחידות אלו כמחצית מעובדי החברה. הצורך בהגדרת מערך ניהול ההכנסות ובתפקיד ה- CRO נובע מהצמיחה המשמעותית של מאנדיי, הרחבת שדרת הניהול לצד מבנה ארגוני משופר והוא נועד להבטיח שהצוותים השונים בחברה ובמחלקות השונות הנוגעות למסע הלקוח יעבדו ביעילות ובשיתוף פעולה מיטבי.
"בחמש השנים האחרונות שלי במאנדיי חוויתי את ההשפעה המדהימה של הפלטפורמה שלנו על עובדים בכל רחבי העולם, ועם השינוי המרגש אני מצפה בכליון עיניים לקחת חלק בהאצה נוספת של המומנטום", אמר אושרוב. "אני מאמין בכל לבי בעתיד של החברה ומצפה לראות את הדרכים החדשות והמלהיבות שבהן הלקוחות שלנו ישתמשו במאנדיי כמרכיב מרכזי בעסקים שלהם".
אושרוב הצטרף למאנדיי ב-2017, לאחר 15 שנות ניסיון מקצועי, עם מינויו לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה. הוא מילא תפקיד מרכזי בהגדלת מערך המכירות של מאנדיי, והוביל אותו מצוות המונה פחות מ-10 אנשים לכמה מאות כיום. במהלך השנתיים האחרונות הוא גם פיקח על צוותי השיווק ברחבי הארגון, בזמן שהחברה הפכה מסטארט-אפ לחברה ציבורית גלובלית לאחר ביצוע הנפקה ראשונית מוצלחת. טרם הצטרפותו למאנדיי אושרוב עבד במגוון תפקידים, כולל בתחום אסטרטגיה, ניהול מוצרים ופיתוח, בהם רכש ידע וניסיון חשובים שיסייעו לו להוביל את הצוות בהצלחה בתפקידו החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה