מינויים

שופרסל נדל"ן משנה את פניה: הכירו את המנכ"ל החדש

אורן הוד, ששימש משנה למנכ"ל גזית גלוב, מתמנה לתפקיד מנכ"ל שופרסל נדל"ן, אחרי שזו נפרדה לאחרונה משרון גמבשו, שניהל את חברת הבת של שופרסל מאז 2018
מערכת ice | 
אורן הוד (צילום כרמל שירן)
אורן הוד, ששימש משנה למנכ"ל גזית גלוב, מונה היום (ראשון) לתפקיד מנכ"ל שופרסל נדל"ן. כזכור, שופרסל נפרדה לאחרונה משרון גמבשו, שניהל את חברת הבת של שופרסל מאז 2018. הוד עזב את גזית גלוב ביולי אחרי שנתיים בתפקיד.
קודם לכן, שימש הוד כמנכ"ל אפריקה מגורים העוסקת ביזמות לבנייה, וזמן קצר גם כמנכ״ל אלון ריבוע כחול ישראל. על פי הערכות, הוד יעסוק בעיקר בפיתוח נכסי נדל"ן חדשים. כידוע, שופרסל שוכרת את מרבית סניפיה משופרסל נדל"ן שבבעלותה 78 נכסים בשטח של 231 אלף מ"ר.
אורן הוד, בעל ניסיון של כ-30 שנים בחברות המובילות בענף הנדל"ן בישראל ובאירופה, במהלכן כיהן כ-10 שנים בתפקידי ניהול יזמיים וקבלניים בחברת א.דורי, כ-5 שנים כסמנכ"ל המגורים בחברת נוה מקבוצת IDB נכסים ובניין, שימש כעשור כמנכ"ל אפריקה ישראל מגורים והוביל אותה בראש חברות הנדל"ן היזמיות, לצד כניסה לפעילויות חדשות בתחומי ההתחדשות העירונית, הקמת זרוע לפרויקטי דירה להשכיר, פיתוח מתחמים מסחריים ופרויקטי מחיר למשתכן. בתפקידו האחרון שימש כמשנה למנכ"ל ג'י סיטי (לשעבר גזית גלוב), כיו"ר הפעילות של החברה בישראל וכדירקטור בחברת הבת אטריום בפולין ובצ'כיה.
אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל מסר: "מינויו של אורן הוא חלק משורת צעדים שנועדו להרחיב את פעילות הנדל"ן של הקבוצה לתחומים חדשים ומימוש הפוטנציאל, אשר יוסיף תרומה משמעותית להעצמת הרווחיות של שופרסל, לשוויה ולחוסנה הפיננסי. בהזדמנות זו, אני רוצה גם להודות לשרון גמבשו אשר ביקש לסיים את תפקידו ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. שרון תרם רבות להצלחת החברה בשנים האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה