מינויים

שינויים ב"תיקון עולם": מנכ"ל החברה הודיע על התפטרות

מנכ"ל חברת הקנאביס הרפואי הודיע עם התפטרות. איתן בן אליהו, יו"ר דירקטוריון החברה : ״אבינועם תרם רבות לפיתוחה ושגשוגה של תיקון עולם אני בטוח כי יצליח בהמשך״
מערכת ice | 
אבינועם ספיר (צילום ראובן קפוצינסקי)
אבינועם ספיר, מנכ"ל תיקון עולם קנביט, הודיע היום (ראשון) כי החליט לסיים את תפקידו בחברה. כך הוא אמר :״הודעתי ליו"ר דירקטוריון החברה האלוף במיל' איתן בן אליהו על כוונתי לסיים את תפקידי זאת לאחר שלוש שנים בהן הובלתי ויישמתי בהצלחה את החזון והאסטרטגיה שהצגתי לדירקטוריון, ההנהלה והעובדים".
"יחד הובלנו החברה ורשמנו כמה הישגים משמעותיים שהעיקרי שבהם היה קבלת התקן האירופאי היוקרתי - EU-GMP, המאפשר לתיקון עולם-קנביט להגשים את חזונה ולהפוך לחברת תרופות גלובלית שמוצריה מבוססים מדע ומחקר. במשך כהונתי, עמד לעיננו כל הזמן המיקוד העסקי והאסטרטגי בשלוש מנועי הצמיחה: מנהיגות מקומית בשוק הישראלי, חדירה לשווקים בינלאומיים, חדשנות וחתירה לשיתופי פעולה אסטרטגיים", הוסיף ספיר.
"נהניתי מאוד לעבוד עם הצוותים המדהימים שלנו והייתי רוצה לנצל הזדמנות זו כדי להודות לעמיתיי לאורך השנים, על כך שסיפקו לי השראה רבה. אני חש גאווה רבה על המטרות שהשגנו ביחד. אני מודה לדירקטוריון ולבעלי המניות על האמון, אמשיך ואלווה את החברה בחצי שנה הקרובה עד העברת מקל מסודרת", סיכם המנכ"ל היוצא. איתן בן אליהו, יו"ר דירקטוריון החברה אמר היום: ״אבינועם תרם רבות לפיתוחה ושגשוגה של תיקון עולם אני בטוח כי יצליח בהמשך״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה