מינויים

מינוי חדש בחטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE

נירית יצחק שדה מונתה למנהלת משאבי אנוש של חטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE, כך מסרה החברה. "אנו מברכים את נירית על הצטרפותה לחברה ומאחלים לה בהצלחה", מסר מנכ"ל החטיבה רן רייכברג
מערכת ice | 
נירית יצחק שדה (צילום ארי גרוסמן)
חברת ONE מפרסמת כי נירית יצחק שדה, 29, מונתה למנהלת משאבי אנוש של חטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE. במסגרת תפקידה היא תהיה אחראית על ניהול ההון האנושי, גיוס ושימור עובדים ופיתוח ארגוני. נירית תשים דגש על גיוון ההון האנושי בחטיבה, הכשרה ופיתוח עובדים וחדשנות. יצחק שדה הגיעה לחטיבת הדיגיטל והחדשנות בחברה בעקבות גדילה החטיבה וזאת לאחר שכיהנה כמנהלת משאבי אנוש בחטיבת המטה Sqlink בארבע השנים האחרונות.
"חטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE צמחה בשנה האחרונה בצורה משמעותית וחייבה אותנו לגייס מנהלת משאבי אנוש שתבנה תשתית חזקה ותוכניות אסטרטגיות בכל התחומים הנוגעים לעובדים שלנו", אמר רן רייכברג, מנכ"ל חטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE. "אנו מברכים את נירית על הצטרפותה לחברה ומאחלים לה בהצלחה".
חטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE הוקמה בשנת 2019 לאחר שהחברה רכשה את טינגז מרן רייכברג ומינתה אותו כמנכ"ל חטיבת הדיגיטל והחדשנות של החברה. המוצרים שהחטיבה מתכננת, מעצבת ומפתחת נמכרים בכל העולם ומגיעים למיליוני משתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה