מינויים

טל בקאל מונה למנכ"ל תדמיר שיאון אנרגיה

יזמית האנרגיות המתחדשות, קבוצת תדמיר שיאון אנרגיה, מודיעה על מינויו של טל בקאל למנכ"ל הקבוצה. "אני גאה ונרגש נוכח האתגר הגדול והמסקרן בקבוצת תדמיר שיאון אנרגיה", אמר בקאל
מערכת ice | 
טל בקאל (צילום יח"צ קבוצת תדמיר שיאון אנרגיה)
קבוצת תדמיר שיאון אנרגיה, יזמית בתחום האנרגיות המתחדשות וחברת בת של קבוצת תדמיר ניהול והפעלה, מודיעה על מינוי של טל בקאל לתפקיד מנכ"ל הקבוצה.
בקאל, נשוי+3, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמסלול האקדמי מכללה למנהל – ניהל בשבע השנים האחרונות את הפעילות המסחרית והפיתוח העסקי של חברת פזגז במגוון פרויקטים בתחום האנרגיה. עוד לפני כן, עסק בתפקידי סחר וניהול מכירות בתחום קמעונאות המזון, בין השאר בחברות שטראוס, דנשר, אסם וקוקה קולה.

בקאל התייחס למינויו ואמר: "אני גאה ונרגש נוכח האתגר הגדול והמסקרן בקבוצת תדמיר שיאון אנרגיה. בתחום האנרגיה המתפתח כל העת אני רואה את הגידול של החברה מגיע מהמשך הפעילות הקיימת שלנו, וכן כניסה לתחומי פעילות חדשים בצורה עצמאית או באמצעות יצירת שותפויות עסקיות, וזאת תוך כדי הקמת תשתיות ארגוניות שיאפשרו את המשך הצמיחה".
קבוצת תדמיר שיאון אנרגיה עוסקת ביזמות האנרגיות המתחדשות: התקנת מערכות סולאריות על גגות, חממות, גדרות, מבני ציבור, קירוי מגרשים וחנויות וכן מתקני אגירה ועמדות טעינה לרכבים חשמליים בכל הארץ, במגזרי התעשייה הקבוצים והמושבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה