מינויים

היזמית הסדרתית בג'וב חדש: זו החברה שתוביל בישראל

המנכ"לית החדשה ייסדה את החברה הראשונה שלה בגיל 22 ובתפקידיה הקודמים היתה מנכ"לית ומייסדת של החברות Viam ו- Woobi
מערכת ice | 
חיה סוגוט מנכ"לית פרקטיקום ישראל (צילום Adi Lamm)
חברת פרקטיקום, המנהלת תכניות הכשרה (בוטקאמפ) באונליין להסבה למקצועות הטכנולוגיה, הודיעה על מינוי של חיה סוגוט (36) לתפקיד מנכ"לית החברה בישראל וכן ניהול y-data ישראל. במסגרת תפקידה חיה תרחיב ותבסס את פעילות החברה בישראל. פרקטיקום המדורגת ברשימת חמשת הבוטקאמפים הטובים בארה״ב, מעניקה לכל אחת ואחד הזדמנות להשתלב בתעשיית ההייטק, באמצעות למידה מקוונת, ללא צורך בידע קודם וללא מגבלות של רקע או מיקום.
לחיה ניסיון בהקמה וניהול חברות, פיתוח מוצרים חדשנים, העסקת צוות טכנולוגי ותכנון מוצר והיא ייסדה את החברה הראשונה שלה בגיל 22. הידע והניסיון של חיה מאפשרים לה להבין את שוק המעסיקים, והמועסקים, את הקשיים ואיך לגשר עליהם. בתפקידיה הקודמים היתה מנכ"לית ומייסדת של החברות Viam ו- Woobi, המפתחות חדשנות דיגיטלית עבור מוצרי b2b ו b2c בתחום המשחקים, אסטרטגיה, שיווק ופרסום. תחת ניהולה  Woobi העסיקה 250 עובדים לאורך השנים, והתקיימה שותפות עסקית ארוכת טווח עם חברות מדיה המובילות בשוק כולל ProsiebenSat, King וגוגל. בנוסף החברה עבדה בשיתוף פעולה עם כמה מהמותגים המובילים בעולם, כמו נסטלה, ריבוק ויוניליוור וסייעה להניע את אסטרטגיית שיווק הגיימינג העולמית.
"כמי שגדלה בעולם החרדי אני מכירה מקרוב את הקושי שיש להרבה אוכלוסיות בארץ להשתלב בעולם התעסוקה בכלל, ולבנות קריירה בעולם הטכנולוגי בפרט. הקושי הזה אינו ייחודי רק לציבור החרדי והוא נוגע במגוון רחב של נשים ואנשים המבקשים להשתלב בתעשיית ההייטק. החזון שלנו הוא לאפשר לכמה שיותר אנשים הזדמנות אמיתית להתמקצע בתחום טכנולוגי ולעשות את המעבר אל תעשיית ההייטק, בישראל ובעולם", אמרה חיה סוגוט.
פרקטיקום, חברה גלובלית שפיתחה את תכנית הכשרה (בוטקאמפ) המתנהלת באונליין להסבה למקצועות הטכנולוגיה. פרקטיקום חוללה מהפיכה בתחום תכניות ההכשרה עם הפיתוח של בוטקאמפ אונליין, שכולל גמישות בשעות הלימודים עם התאמה לכל מי שרוצה לעשות הסבה מקצועית ולהשתלב בתעשיית ההייטק, גם ללא רקע טכנולוגי אך עם מוטיבציה גבוהה ללימוד. תכניות ההכשרה של פרקטיקום בתחומי Data Analysis, Data Science ו- Web Development מנוהלות באונליין וכוללות פרויקטים אמיתיים מהתעשיה, ליווי ממקצוענים בעלי ניסיון, וובנרים, מפגשי תכנות באונליין. בנוסף פרקטיקום מסייעת לבוגרים להשתלב בתפקידים בחברות באמצעות תכנית השמה ייעודית. תכניות הלימודים משודרגות כל הזמן בשיתוף עם חברות טכנולוגיה מובילות ומותאמות לחידושים ודרישות התעשייה.
לחברה משרדים באירופה, ארה"ב, אמריקה הלטינית, אסיה וישראל, ולה למעלה מ 5,000 בוגרים בכל העולם, קרוב ל- 80% מהם התקבלו לעבודה תוך מספר חודשים מסיום התכנית. פרקטיקום פועלת בישראל (ובארה"ב) משנת 2020, עם 260 בוגרים אשר השתלבו בחברות בינלאומיות וכן סטארטאפים ישראלים, בניהם: גוגל/ווייז, מיקרוסופט, פיוניר, מובילאיי, טבע, ויקס, טבולה, סימילרווב, אפ-פלייר ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה