מינויים

חברת הטכנולוגיה הרפואית ממנה סמנכ"ל פיתוח חדש

נועם שורק מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת נוראמי מדיקל, המפתחת טכנולוגיה לשימוש בריפוי קרום המוח בניתוחי גולגולת ועמוד שדרה
מערכת ice | 
נועם שורק (צילום נוראמי מדיקל)

חברת נוראמי מדיקל, אחת מחברות הפורטפוליו של אלמדה ונצ'רס, אשר מפתחת שתלי רקמה חדשניים לשימוש בריפוי קרום המוח בניתוחי גולגולת ועמוד שדרה, וניתוחים פנימיים נוספים בהמשך, הודיעה היום (שני) על הצטרפותו של נעם שורק בתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי.
 


בחברה מציינים כי לשורק, ניסיון רב-שנים בשיווק והחדרת מכשור רפואי לשוק האמריקאי והאירופי, לרבות מוצרים חדשניים ופורצי-דרך מבחינה טכנולוגית וקלינית. בהשכלתו, הינו בעל תואר BA במנהל-עסקים ושיווק בינלאומי מ-Guilford College בארה"ב.


עם הצטרפותו של הסמנכ"ל החדש, ולקראת קבלת אישור FDA לשיווק המוצר הראשון שלה, נערכת נוראמי מדיקל לפעילות מסחרית בארה"ב ובאירופה.  


נוראמי מדיקל הוקמה ע"י נורה נסייר מנסה וד"ר אמיר בחר ומנוהלת ע"י חנוך מרקשייד. החברה פיתחה טכנולוגיה המשלבת ננו-סיבים וחומרי אטימה "חכמים" המאפשרים קשת של פתרונות לשימושים רפואיים שונים אשר הטיפול בהם לא השתנה שנים רבות. משרדי החברה ממוקמים בחיפה וכוללים חדר נקי בו מבצעת החברה את עבודות הפיתוח וגם את ייצור המוצרים המושתלים בראש המטופל במסגרת ניתוח מוח.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה