מינויים

אחרי שעזב את דיסקונט: גביש מונה ליו"ר אמפא קפיטל

יובל גביש, המשנה למנכ"ל וראש החטיבה העסקית בבנק דיסקונט הפורש, עובר לתחום המימון החוץ בנקאי ומונה ליו"ר החברה. שלומי פוגל, מבעלי קבוצת אמפא, שימשיך כדירקטור:  "אנו שמחים לצרף לנבחרת שלנו את אחד השחקנים הבכירים בישראל בתחום האשראי לעסקים"
מערכת ice | 
ארי קלמן יובל גביש ושלומי פוגל (צילום יחצ)
יובל גביש, המשנה למנכ"ל וראש החטיבה העסקית בבנק דיסקונט הפורש, עובר לתחום המימון החוץ בנקאי. גביש מונה לתפקיד יו"ר פעיל של אמפא קפיטל ויחליף את שלומי פוגל, מבעלי קבוצת אמפא, שכיהן גם כיו"ר חברת המימון. פוגל ימשיך ויכהן כדירקטור בחברה.
במסגרת תפקידו, גביש יוביל את אסטרטגיית הצמיחה של אמפא קפיטל והסינרגיה עם חברות האם, אל מול האתגרים וההתפתחויות בשוק המימון החוץ בנקאי. בכלל זה יוביל את האסטרטגיה שתתמוך בפיתוח העסקי של החברה ובפיתוח מוצרי אשראי חדשניים. כמו כן יוביל את פיתוחם של מגוון ערוצי הפעילות של החברה, בדגש על ערוצי הדיגיטל וקיצור תהליכים להענקת אשראי איכותי לעסקים.
שלומי פוגל, מבעלי קבוצת אמפא: "אנו שמחים לצרף לנבחרת שלנו את אחד השחקנים הבכירים בישראל בתחום האשראי לעסקים. אנו בטוחים כי שילוב העוצמות של  קבוצת  מנורה מבטחים וקבוצת אמפא, יחד עם הנסיון הרב והיכולת המוכחת של גביש, יסייעו להרחיב את היקפי פעילותה של אמפא קפיטל  ויאפשרו לה להיכנס במהירות  לפעילות בתחומים ובשווקים נוספים".
ארי קלמן, מנכ"ל קבוצת מנורה מבטחים: "אנו מברכים על הצטרפותו של יובל גביש ומינויו כיו"ר פעיל של אמפא קפיטל. הצטרפותו של גביש מהווה תוספת כוח משמעותית לחברה ואני בטוח כי יתרום רבות מניסיונו הרב לקידום עסקי החברה והובלתה להישגים ושיאים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה