מינויים

החיים שאחרי סיילספורס: חברת האגרוטק הישראלית מינתה מנכ"לית חדשה

חברת האגרו-טק כחול-לבן, זעפרן טק, מינתה לתפקיד מנכ"לית החברה את טל וילק-גלזר לאחר שסיימה את תפקידה בסיילספורס
כפיר אדר | 
טל וילק גלזר (צילום סתיו בן יאיר)
חברת האגרו-טק הישראלית, זעפרן טק (חברה בת של החברה האמריקאית SATIVUS TECH CORP הנסחרת בבורסה האמריקאית הודיעה היום (שני) על מינויה של טל וילק-גלזר לתפקיד מנכ"לית החברה. וילק-גלזר מצטרפת לחברה לאחר שסיימה את תפקידה ב- Salesforce כמנהלת אזורית האחראית על פתרונות ה Industries של סיילספורס בשווקים במזרח אירופה, אפריקה וישראל.
טל וילק-גלזר (46), נשואה+ 3, מביאה עמה לתפקיד כ-20 שנות ניסיון בחברות טכנולוגיה ותקשורת בינלאומיות גדולות ומובילות בתחומן, ביניהן: סיילספורס, ולוסיטי (Vlocity), סבידיה ונמנית בין מייסדי אפליקציית Vibo, אפליקציה חכמה לניהול תהליך הבנייה המיועדת לבעלי בתים.
 
לוילק-גלזר ידע מעמיק ומקיף בתחום ה-IT והטלקומוניקציה. במהלך השנים האחרונות  ליוותה חברות גדולות בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ומעבר לענן והובילה אותם ביד רמה להצלחות רבות. בעלת תואר ראשון במדעי הרפואה (BSc Med) מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים MBA)) מהטכניון. 
 
טל וילק-גלזר,
מנכ"לית זעפרן-טק ציינה: "אני שמחה מאוד להצטרף לחברה מרתקת, המגדירה ומובילה קטגוריית שוק חדשה לגמרי. הצטרפות לחברת אגרו-טק ישראלית פורצת דרך ובעלת חזון ייחודי, שעתידה לשנות באופן מהותי את שוק הזעפרן המוכר לנו כיום, מהווה אתגר והזדמנות אמיתית. אני מאמינה כי הניסיון שאני מביאה איתי בהובלת תהליכי פיתוח מורכבים יאפשר לי לקחת את החברה לשלב הבא, ואני נכונה ומצפה לאתגרים החקלאיים, הטכנולוגיים והעסקיים העומדים בפנינו. אני בטוחה כי העתיד צופן לחברה התפתחויות מפתיעות והצלחות משמעותיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה