מינויים

פרופ' שמעון לויצקי מונה לנשיא החדש של SCE המכללה האקדמית להנדסה

איש המקצוע המוערך יחליף בתפקיד הנשיא את פרופ' יהודה חדד, ממייסדי המכללה, המסיים  12 שנות נשיאות, יו"ר חבר הנאמנים בירך: "משוכנע ששמעון הוא האיש הנכון להוביל את המכללה בדרך הנכונה להישגים רבים נוספים"
כפיר אדר | 
שמעון לויצקי (צילום SCE)
חבר הנאמנים של המכללה האקדמית להנדסה SCE אישר אתמול (שלישי) את מינויו של הפרופ' שמעון לויצקי כנשיא המכללה. זאת בהמשך לאישור של הועד המנהל של המכללה שאימץ את המלצת ועדת האיתור שפעלה בחודשים האחרונים.
פרופ' לויצקי, איש אקדמיה בעל שיעור קומה, הגיע לישראל ב-1996 לאחר קריירה מרשימה בברית המועצות לשעבר שבה הגיע לדרגת פרופ' מן המניין ושימש בתפקיד דיקאן הפקולטה. לאחר עלייתו לישראל נאלץ הפרופ' לויצקי להתחיל את הקריירה האקדמית החדשה מתפקיד של מרצה מן החוץ באוניברסיטת בן גוריון ובמכללה ועד למעמד של פרופ' מן המניין. בארבע השנים האחרונות שימש פרופ' לויצקי כדיקאן הקמפוס של מכללת SCE ע"ש סמי שמעון בבאר שבע.
פרופ' שמעון לויצקי יחליף בתפקיד הנשיא את פרופ' יהודה חדד, ממייסדי המכללה, המסיים  12 שנות נשיאות, אשר במהלכם הפך את המכללה למכללה להנדסה הגדולה והמובילה בישראל. כיום לומדים במכללה כ-6,000 סטודנטים לתואר ראשון ותואר שני בהנדסה. רק באחרונה קיבלה המכללה את אישור המל"ג לביה"ס לעיצוב הכולל את התכניות באדריכלות ותקשורת חזותית.
רוני מילוא, יו"ר חבר הנאמנים, מסר: "אני מברך את פרופ' לויצקי על המינוי החשוב, ומשוכנע ששמעון הוא האיש הנכון להוביל את המכללה בדרך הנכונה להישגים רבים נוספים. אני מודה לוועדת האיתור בראשותו של ד"ר אלי אברמוב על העבודה היסודית שהביאה לבחירה זו. אולם מעל הכל אני מלא הערכה לפרופ' חדד על הקידום הדרמטי של המכללה בתקופת כהונתו כנשיא. בטוחני  שפרופ' חדד ימשיך ויסייע לנשיא הנבחר ולמכללה גם בשנים הקרובות".
ד"ר אלי אברמוב, יו"ר הוועד המנהל, הוסיף: "אני מאושר על הזכות שניתנה לי להוביל את תהליך הבחירה של פרופ' לויצקי לתפקיד נכסף זה. זוהי תעודת כבוד למכללה שידעה להציע מתוכה מספר מועמדים,  כולם ראויים לתפקיד, שמתוכם נבחר הראוי ביותר. מעבר לקריירה אקדמית מפוארת, פרופ' לויצקי ניחן בתכונות הנדרשות, ובעיקר היכולת לשתף פעולה עם כל הגורמים במכללה ומחוצה לה. שמעון הינו האיש המתאים ביותר להמשיך ולפתח את חזון המכללה הדוגלת בנגישות רחבה להשכלה אקדמית יחד עם מצוינות אקדמית ומחקרית גבוהים. ברצוני להביע בשמי ובשם הועד המנהל את תודתי העמוקה לפרופ' חדד אשר הביא את המכללה להישגים יוצאי דופן בכל התחומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה