מינויים

בנק ישראל מציע ג'וב חלומי: אלו התנאים שעליכם לעמוד בהם

בנק ישראל מפרסם ג'וב חדש. פנייה לאיתור מועמדים לתפקיד מנהל/ת חטיבת טכנולוגיות המידע פורסמה היום. אלו התנאים המינימליים ומה היקף התפקיד?
כפיר אדר | 
אמיר ירון נגיד בנק ישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ חיים גולדברג)
נגיד בנק ישראל מינה ועדה לאיתור מועמדים לתפקיד מנהל/ת חטיבת טכנולוגיות המידע. בראש ועדת האיתור עומד ד"ר עדי ברנדר, מנהל חטיבת המחקר וחברים נוספים בה הם הגברת לנה קרופלניק, מנהלת מחלקת הקרן לאזרחי ישראל בבנק ישראל וד"ר עמירם (עמי) אפלבום, מנהל רשות החדשנות והמדען הראשי במשרד הכלכלה והתעשייה לשעבר.
מטרת התפקיד היא הובלת האסטרטגיה הדיגיטלית והטכנולוגית של בנק ישראל, תוך שמירה על אבטחת מידע, חדשנות, יעילות תפעולית, ועמידה ברגולציות מחמירות של בנק מרכזי.

תחומי אחריות עיקריים הם גיבוש והובלת מדיניות טכנולוגית כוללת של הבנק. הובלת חטיבת טכנולוגיית המידע למתן פתרונות איכותיים בזמני מענה סבירים בהתאם לצרכים הטכנולוגיים של חטיבות הבנק. ניהול מערכות מידע, תשתיות, אבטחת מידע, פיתוח תוכנה, ופרויקטים טכנולוגיים. הובלת טרנספורמציה דיגיטלית, כולל שילוב טכנולוגיות מתקדמות (AI, ענן, ועוד). ניהול סיכוני סייבר ורגולציה טכנולוגית. שותפות אסטרטגית עם הנהלת הבנק, חטיבות עסקיות, וגורמים ממשלתיים ופיננסיים. ניהול ספקים, תקציבים, והון אנושי בתחום הטכנולוגי. תמיכה בהטמעת תרבות ארגונית טכנולוגית, חדשנית ומבוססת נתונים.
דרישות הסף הן תואר ראשון לפחות במדעי המחשב, הנדסת תוכנה, מערכות מידע, או תחום רלוונטי. תואר שני לפחות, בתחומי טכנולוגיה רלוונטיים, בניהול או במדיניות ציבורית. לפחות 10 שנות ניסיון בניהול מערכות מידע בארגון גדול , מתוכן לפחות 5 שנים בתפקיד ניהולי בכיר. ניסיון בעבודה מול רגולציה, סייבר, ותקני אבטחת מידע. ניסיון בניהול תקציבים גדולים, ספקים, וצוותים רב-תחומיים. 
כישורים נוספים: שליטה בטכנולוגיות מתקדמות, כולל AI, Big Data, ענן, DevOps. ניסיון מוכח בהובלת פרויקטים טכנולוגיים מורכבים, כולל טרנספורמציה דיגיטלית. יתרון לבעלי הבנה עמוקה של עולם הבנקאות והפיננסים. יכולת אסטרטגית גבוהה, חשיבה מערכתית, ויכולת קבלת החלטות. תקשורת בין-אישית מצוינת, יכולת השפעה והובלה. יכולת ניהול שינויים, גמישות מחשבתית, וחדשנות. שליטה באנגלית ברמה גבוהה – קריאה, כתיבה, ודיבור. 
העובדים המעוניינים להגיש את מועמדותם יגישו את קורות החיים לרכזת ועדת האיתור, הגברת יובל הרשקוביץ עד לתאריך ה-13.11.2025 באמצעות כתובת הדוא"ל. הוועדה רשאית לקבוע אמות מידה ותבחינים מעבר לתנאי הסף וכלים נוספים לצורך מיון המועמדים/ות, בהתאם לשיקול דעתה, לרבות שימוש במכוני הערכה חיצוניים. ועדת האיתור והנגיד שומרים לעצמם את הזכות לפנות בכל שלב שהוא למועמדים שלא הגישו את מועמדותם. מועמדים כאמור יידרשו לעמוד בכל התנאים הנדרשים מיתר המועמדים. ההעסקה תהיה בחוזה אישי לקדנציה בת חמש 5 שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה