מינויים

בנק הפועלים בשינויים בצמרת: זו ההנהלה החדשה של המנכ"ל הנכנס

עדי דאובר ימונה למשנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית ויחליף בתפקידו את ידין ענתבי שמונה למנכ"ל הבנק.  פזית גרפינקל, מנהלת אגף חווית לקוח ובנקאות ישירה בחטיבה הקמעונאית, תמונה למשנה למנכ"ל הבנק והממונה על החטיבה הקמעונאית ותחליף את דלית רביב. כל הפרטים | פרסום ראשון
יהודה לוינגר | 
ידין ענתבי (צילום ויקיפדיה/ ענבל מרמרי, shutterstock)
דירקטוריון בנק הפועלים אישר היום (רביעי) שורת מינויים חדשים בהנהלת הבנק, ובכך אישר את המלצת מנכ"ל הבנק ידין ענתבי למנות שני מנהלים חדשים בהנהלת הבנק. 
פזית גרפינקל, מנהלת אגף חווית לקוח ובנקאות ישירה בחטיבה הקמעונאית, תמונה למשנה למנכ"ל הבנק והממונה על החטיבה הקמעונאית ותחליף את דלית רביב, אשר הודיעה לאחרונה על סיום תפקידה בבנק. המינוי של פזית כפוף לאישור הפיקוח על הבנקים, ומועד כניסת המינוי לתוקף ייקבע בהמשך. 
עדי דאובר, מנהל אגף חדרי עסקאות וברוקראג' בחטיבת שווקים פיננסים ובנקאות בינלאומית, ימונה למשנה למנכ"ל הבנק והממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית ויחליף בתפקידו את ידין ענתבי, שמונה למנכ"ל הבנק. מועד כניסתו לתפקיד יחול היום.

 עדי דאובר. צילום: ענבל מרמרי
פזית גרפינקל החלה את עבודתה בבנק הפועלים בשנת 2003. היא ניהלה מספר סניפים ומחלקות בחטיבה הקמעונאית וחטיבת משאבי אנוש, ולאחר מכן שימשה כמנהלת מחלקת תפעול וכמנהלת אזור ירושלים בחטיבה הקמעונאית. בשנת 2021 החלה לכהן בתפקידה הנוכחי כמנהלת אגף חווית לקוח ובנקאות ישירה - במסגרתו אחראית על חווית הלקוח בבנק, על מוקדי השירות והמכירות וכן על פועלים PRO. 
לפזית תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמכללה האקדמית ת"א-יפו ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון-חשבונאות מאוניברסיטת ת"א. פזית בת 48, מתגוררת בישוב גני הדר, נשואה ואם לשלושה.

 פזית גרפינקל. צילום: ענבל מרמרי
עדי דאובר החל את עבודתו בבנק הפועלים בשנת 2004. הוא השליםמסלול הכשרה לניהול, שימש כסוחר בחדרי העסקאות של הבנק ולאחר מכן כיהן במספר תפקידי ניהול בחדרי העסקאות, לרבות ראש דסק חברות ומנהל מחלקת הלקוחות של חדרי העסקאות. בשנת 2021 מונה כמנהל אגף חדרי עסקאות וברוקראג' – במסגרתו אחראי על כלל פעילות הלקוחות בתחומי ה-OTC והברוקראג' לצד פעילות המסחר במטבעות, נגזרים ואג"ח, בישראל ובחו"ל.
לעדי תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים בהתמחות ניהול סיכונים באוניברסיטת רייכמן. עדי בן 46, מתגורר בת"א, נשוי ואב לשלושה. 
 מנכ"ל בנק הפועלים, ידין ענתבי: "פזית ועדי הם שני מנהלים מצוינים שגם יובילו את החטיבה הקמעונאית וחטיבת שווקים פיננסים לשיאים חדשים וגם יהוו חיזוק להנהלת הבנק. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לדלית רביב על תרומתה לבנק לאורך השנים ומאחל לה הצלחה בדרכה החדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה