מינויים

דרמת ענק במגדל: מנהל בית החולים נכנס לעולם הפיננסים

רוני  גמזו בדרך לצמרת עולם הביטוח: מאיכילוב למגדל אחזקות. מהלך זה מסמן לא רק שינוי בקריירה של גמזו, אלא גם תפנית אסטרטגית עבור אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל.
מערכת ice |  4
פרופ' רוני גמזו (צילום מסך חדשות כאן 11)
פרופסור רוני גמזו, דמות מוכרת ומוערכת במערכת הבריאות הישראלית, עומד בפני מפנה משמעותי בקריירה שלו. לאחר תשע שנים מוצלחות כמנכ"ל בית החולים איכילוב, גמזו נמצא על סף כניסה לעולם הפיננסים והביטוח. על פי מידע שהגיע ל"כלכליסט", שלמה אליהו, בעל השליטה במגדל אחזקות, מקדם את מינויו של גמזו לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של החברה. מהלך זה מסמן לא רק שינוי בקריירה של גמזו, אלא גם תפנית אסטרטגית עבור אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל.
על פי הפרסום בכלכליסט, המעבר הצפוי של גמזו למגדל מגיע על רקע תקופה מאתגרת בחברה. השופט בדימוס חנן מלצר, היו"ר הנוכחי, צפוי לעזוב בתחילת 2025 לאחר שלוש שנים בתפקיד, על רקע חילוקי דעות עם אליהו וביקורת מצד רשות שוק ההון על הממשל התאגידי בחברה. כניסתו של גמזו לתפקיד נתפסת כהזדמנות לייצב את החברה ולהביא רוח חדשה לניהולה. האתגר העומד בפני גמזו הוא משמעותי: להוביל חברת ביטוח מורכבת בסביבה עסקית תחרותית, תוך התמודדות עם אתגרי רגולציה ושינויים בשוק ההון.

מסלול הקריירה של גמזו מעיד על יכולתו להתמודד עם אתגרים מורכבים. כמנכ"ל איכילוב, הוא הוביל את בית החולים לשגשוג ולחדשנות, ובתפקידו כפרויקטור הקורונה הוכיח יכולת ניהול במצבי משבר לאומיים. ניסיונו המגוון, הכולל גם תפקיד קצר כדירקטור בפסגות, מציב אותו בעמדה ייחודית להבין את מורכבות המערכת הפיננסית ולהוביל את מגדל בתקופה של שינויים בענף הביטוח. הבחירה בגמזו משקפת מגמה גוברת של שילוב מנהלים בעלי רקע מגוון בתפקידי מפתח בעולם העסקי, במטרה להביא פרספקטיבות חדשות ויכולות ניהול מוכחות.
המעבר הצפוי של גמזו למגדל מעורר שאלות מרתקות על הממשק בין מערכת הבריאות לעולם הפיננסי. האם ניסיונו בניהול מערכות בריאות יתרום לחדשנות בתחום ביטוחי הבריאות? כיצד ישפיע הרקע הציבורי שלו על האסטרטגיה העסקית של מגדל? והאם יצליח לגשר על הפער בין האינטרסים של בעלי המניות לבין צרכי הציבור בתחום הביטוח? התשובות לשאלות אלו עשויות להשפיע לא רק על עתידה של מגדל, אלא גם על עיצוב פני ענף הביטוח בישראל בשנים הקרובות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מגדל זו חברה של שקרנים!!!! תזהרו (ל"ת)
    גיל 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אנשי שלומנו
    אבי 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולך לבזבז כספי חוסכים בקרנות הפנסיה והשתלמות
    סגור
  • 2.
    התעשר
    דינה 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין ממה?
    סגור
  • 1.
    סמל השחיתות הציבורית
    אמנון 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קיבל תוצאת ct תוך 12 שעות וטיפול בארהב קרוב קרוב מאד לצלחת שיהיה בריא מישהו אחר כבר מזמן היה מת
    סגור