מינויים

Novidea מתחדשת: הכירו את הבכיר החדש בהנהלת החברה

חברת האינשורטק Novidea (נובידאה), מכריזה על מינוי של ג'ף הייני לתפקיד CRO. במסגרת תפקידו החדש, הייני ינהל את מערך הפיתוח העסקי והמכירות הגלובלי של החברה. הייני: "נרגש להצטרף לחברה בעלת צוות וטכנולוגיה הנדרשים כדי להפוך את הביטוח לנגיש יותר עבור עסקים וצרכנים"
מערכת ice | 
גף הייני (צילום Karlie shields)
חברת האינשורטק Novidea (נובידאה), אשר פיתחה פלטפורמה מונחת נתונים (data-driven) מבוססת ענן לניהול סוכנויות ביטוח, ברוקרים, חברות ביטוח ו-MGAs/MGUs, הודיעה על מינויו של ג'ף הייני כ-CRO) Chief Revenue Officerׂ).
להייני, ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתעשיית הביטוח האלמנטרי ובמסגרת תפקידו החדש, הוא ינהל את מערך הפיתוח העסקי והמכירות הגלובלי של Novidea ויעמיק את שיתוף הפעולה בין קבוצת המכירות, השיווק ופונקציות נוספות התורמות להמשך צמיחת החברה והשגת יעדיה הרב שנתיים.
עם הצטרפותו של הייני לחברה, Novidea ממשיכה לחזק את צוות ההנהלה הגלובלי. מינויו מתווסף למינויים של ארז ניסים לתפקיד הטכנולוג הראשי (CTO), של ערן בן עזר לתפקיד מנהל הכספים הראשי (CFO) ושל יניב כהן כמנהל הלקוחות הראשי (CCO). בנייה של צוות בעל יכולות יוצאות דופן המאפשר ל Novidea לבסס את מעמדה כחברה המובילה את החדשנות של שוק האינשורטק הגלובלי.
רועי אגאבאבא, מנכ"ל Novidea: "ג'ף הוא CRO מיומן בשוק האינשורטק, בעל ניסיון מוכח בבניית צוותים גלובליים, בניית תהליכים שיושמו בהיקף רחב והובלת יוזמות צמיחה. אני משוכנע כי הניסיון שמביא עימו ג'ף יתרום רבות ל Novidea בעת שהחברה ממשיכה להרחיב את פעילותה ברחבי העולם. ג'ף מצטרף לנבחרת המנהלים והמנהלות המוכשרים שלנו ויסייע להוביל את ההתפתחות המואצת של החברה ולהמשיך לספק ללקוחות חדשנות, איכות וערך".
ג'ף הייני, מסר: "ב-20 השנים האחרונות סייעתי לארגוני ביטוח ולברוקרים להעריך ולתמחר סיכונים בצורה טובה יותר, לנהל מערכות ותהליכי ליבה ולשפר יעילות. הצטרפתי ל Novidea כדי לפשט ולייעל את תהליכי העבודה של ברוקרים, סוכנויות וחברות ביטוח, ולתרום לחברה חדשנית הצומחת בקצב מואץ. אני מצפה לסייע ללקוחותינו להרחיב את עסקיהם ולבנות חוויה ביטוחית טובה יותר לבעלי הפוליסות. אני נרגש להצטרף לחברה בעלת צוות וטכנולוגיה הנדרשים כדי להפוך את תחום הביטוח לנגיש יותר עבור עסקים וצרכנים באמצעות שימוש טוב יותר בנתונים ותובנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה