מינויים

ד"ר איל חולתא בג'וב חדש: "אני גאה להצטרף לצוות של מומחים בעלי שם"

ד"ר איל חולתא, היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל לשעבר, מצטרף לחברת ההיתוך הגרעיני הישראלית nT-Tao  ד"ר איל חולתא בירך על המינוי: "אני גאה להצטרף לצוות של מומחים בעלי שם בתחומם ומצפה לפתח עוד שיתופי פעולה חוצי גבולות לטובת האנושות כולה"

מערכת ice | 
איל חולתא (צילום חיים צח לעמ)
ד"ר איל חולתא, זוכה פרס ביטחון ישראל ובעל מומחיות מיוחדת במדע וטכנולוגיה, מצטרף לחברת כור ההיתוך הגרעיני הישראלית "nT-Tao" והוא צפוי לסייע לה במאמציה לפתח פתרון אנרגטי מסחרי בטווח זמן שיאפשר השפעה משמעותית במאבק נגד ההתחממות הגלובלית.
"nT-Tao", חברת הסטארטאפ הישראלית המפתחת פתרון לייצור אנרגיה באמצעות היתוך הגרעיני, הכריזה היום (שלישי) על הצטרפותו של ד"ר איל חולתא לוועדה המייעצת של החברה.
כזכור,  ד"ר חולתא כיהן תחת ממשלת בנט-לפיד כראש המל"ל והיועץ לביטחון לאומי. בתקופת כהונתו, הוביל חולתא תהליכים אסטרטגיים כגון ריכוז הפעילות כנגד איראן, ההסכם הימי מול ממשלת לבנון והובלת פורום החשיבה האסטרטגי יחד עם היועץ לביטחון לאומי האמריקאי ג'ייק סאליבן. מלבד זאת, ד"ר חולתא עוסק בתחום היזמות וההייטק וכיהן כמנהל המוצר הראשי  של חברת הפינטק פגאייה.
 



"אנו מברכים על הצטרפותו של ד"ר איל חולתא לוועדה המייעצת של החברה", ציין תא"ל (מיל') עודד גור לביא, מייסד שותף ומנכ"ל nT-Tao. "ביטחון אנרגטי וביטחון לאומי שזורים זה בזה וההצלחה בתחום ההיתוך הגרעיני תשפיע לא רק על האקלים אלא גם על הביטחון והשגשוג העולמי בדורות הבאים".

 ד"ר איל חולתא הודה על המינוי החדש והוסיף: "אני גאה להצטרף לועדה המייעצת של nT-Tao הפתרון שמקדמת nT-Tao הוא ייחודי ומעורר תקווה לפריצת דרך משמעותית בתחום ייצור אנרגיה באמצעות היתוך גרעיני. אני גאה להצטרף לצוות של מומחים בעלי שם בתחומם ומצפה לפתח עוד שיתופי פעולה חוצי גבולות לטובת האנושות כולה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה