תקשורת ומדיה

שרה נתניהו נגד משפחות החטופים: "תפסיקו לדבר, זה מעלה את המחיר"

משפחות החטופים עושות מאמץ אדיר בשביל להשאיר את הנושא הכאוב על סדר היום. לאחרונה התקיימה פגישה מצומצמת בין שרה נתניהו לנציגי המשפחות, בה היא ביקשה מהם שלא להתראיין בתקשורת, בטענה שהמסרים שלהם מעלים את המחירים בעיני סינוואר
מערכת ice |  2
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, אריה לייב אברמס)
משפחות החטופים ממשיכות לעשות כל שביכולתן בשביל להשאיר את נושא החזרת השבויים הישראליים על סדר היום הציבורי, ודורשות ממקבלי ההחלטות לעשות הכל בשביל שידאגו לחזרה של יקיריהם, שהופקרו בידי המדינה.
אין זה סוד כי בימים אלו מתנהלים מגעים לעסקת חטופים נוספת בין ישראל לחמאס, בתיווכם של קטאר ומצרים. למרות שאלו הופסקו לעת עתה בעקבות החיסול של בכיר החמאס בביירות, לאחרונה נפגשה רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, יחד עם נציגים של משפחות החטופים. בפגישה המצומצמת הפצירה נתניהו למשפחות שלא להתראיין בתקשורת כלל.
ע"פ פרסום של חדשות 13, בקשתה מגיעה לאור הראיונות הרבים שמבצעים משפחות החטופים בערוצי החדשות השונים, ונתניהו טוענת כי "המסרים שלהם מעלים את המחיר לעסקה בעיניי סינוואר". האמירה הקשה עוררה סערה בקרב הנוכחים, שהודיעו כי אין בכוונתם להפסיק ולהופיע בתקשורת. מי שנאלץ להתערב בדיון הסוער והשנוי במחלוקת הוא רה"מ בנימין נתניהו.
אמירתה של הגברת היא אינה קלה לעיכול, במיוחד לאור העובדה שהממשלה מקבלת ביקורת רבה בנוגע לאטימותה ביחס לנושא. למרות זאת, על פי דברי המשפחות, אנו נמשיך לראות ולשמוע אותם בתקשורת, והם כבר הודיעו: לא מתכוונים להפסיק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בגדול, היא לגמרי צודקת. רק תמא מסרב להבין (ל"ת)
    אלכס 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שרה נתניהו
    אני 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי תיעלמי מחיינו?
    סגור