תקשורת ומדיה

מעיין אדם משתפת: "חיכיתי לשנה הזו כל חיי, אזכור אותה עד יום מותי"

לאחר שהתבשרה על רצח אחותה במסיבה ברעים ושיתפה כי נכנסה להריון, בפוסט שהעלתה מעיין אדם לאינסטגרם היא כותבת: "חיכיתי לשנה הזו כל חיי, ואזכור אותה עד יום מותי. אמשיך לדמיין כל בוקר שהיום השישה באוקטובר"
מערכת ice | 
מעין אדם, דוברת השרה רגב (צילום יח"צ)
מגישת הטלוויזיה מעיין אדם, ששמה עלה רבות בתקשורת בזמן האחרון – בין היתר בעקבות הבשורה המשמחת על הריונה הקרב, שיתפה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה את מחשבותיה על השנה החולפת, את הטלטלה שעברה לצד רגעי האושר, ואת הדרך שבה היא מדמיינת את העתיד.
"חיכיתי לשנה הזו כל חיי, ואזכור אותה עד יום מותי", כתבה אדם. "השנה שבה התגשם החלום הכי גדול, והסיוט התהומי. השנה שבה הפכתי לאמא ואיבדתי את אחותי. התאריך יתחלף בעוד כמה שעות, אבל אצלי שום דבר לא יזוז בחצות". בראייה לעתיד, היא משתפת את עוקביה באמרה הספק מרגשת ספק עצובה: "כי אני אמשיך לדמיין בכל בוקר, שהיום השישה באוקטובר".
 
 
אין ספק כי זו הייתה אחת השנים הקשות במיוחד עבור אדם, אולי הקשה ביותר בחייה. בימים אלו היא מצטלמת לסדרה "מחוברים" אשר עתידה לעלות ב-HOT, ובה היא שיתפה את הרגע בו היא הלכה לבקר את קבר אחותה בשביל להודיעה על הבשורה המרגשת שבישרה על הריונה. למרות התקופה הקשה בה נמצאת, נראה כי אדם בכל זאת מנסה לחזור לשגרה כלשהיא, והיא מרבה לשתף ברשתות החברתיות על התחושות שלה בימים אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה