תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני מתפוצץ: "הפלסטינאים הם עם ערבי מפגר"

הפרופסור השנוי במחלוקת עושה זאת שוב. סרטון מתוך הפודקאסט שקיים עם הקומיקאי בן בן ברוך עורר סערה ברשת, בעקבות דברים שאמר בו חצרוני על העם הפלסטינאי
מערכת ice | 
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
הפודקאסט של הקומיקאי בן בן ברוך תופס תאוצה ולאחרונה נראה כי הוא מצליח להביא אותו למחוזות חדשים, עם נתוני צפייה משתפרים ודמויות מוכרות ווויראליות יותר שמגיעות להתארח אצלו באולפן.
אחד מהאורחים שהגיע אליו הוא הפרופסור השנוי במחלוקת אמיר חצרוני, וכהרגלו, סיפק את הסחורה עם כמה מהיציאות הכל כך אופייניות לו. בפרומו שפרסם בן בן ברוך לפרק של הפודקאסט שלו בו חצרוני מתארח, הוא מתייחס לפלסטינים, ברקע המלחמה הקשה בעזה.
"הפלסטינאים הם אכן עם ערבי מפגר, תקוע במנטליות של מאות קודמות, שהפאן שלהם זה לשחוט כבש לחג הקורבן. אבא, אמא, ילד שוחטים ביחד כבש". אמר חצרוני בביקורת קשה על הפלסטינים.
 

עוד התייחס חצרוני לזוועות שביצעו מחבלי חמאס בבוקר ה-7 באוקטובר ואמר: "ה-7 באוקטובר זה פשע מלחמה גרנדיוזי, פשע מלחמה לספרים". לאחר מכן הוא דיבר על הצד השמאלי של המפה הפוליטית בישראל.
"ולכן אגב אני לא מתחבר.... זה בדיוק ההבדל ביני ובין השמאל הטיפוסי של העיתונאים של הארץ כמו גדעון לוי ואמירה הס. כאילו הם מתחנפים לערבים. תראו איזה יופי, איזה תרבות אותנטית, חומוס, בקלאווה, תת מקלע ביחד. לא מתחבר לזה". הוסיף חצרוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה