תקשורת ומדיה

הבכירה בשב"ס חושפת: "הייתי מאובטחת בגלל איומים של ברגותי"

האסירים הביטחוניים אשר יושבים בבתי הכלא בישראל הפכו לנושא מדובר מאד מאז פרצה המלחמה מול ארגון הטרור חמאס. אחד האסירים הידועים לשמצה הוא המחבל מרוואן ברגותי, שלגביו אחת הסוהרות הבכירות לשעבר חושפת פרטים חדשים
מערכת ice | 
אסיר (צילום pexels)
רבות דובר ועוד ידובר על היום שאחרי המלחמה ברצועת עזה. לאחר שהועלו אפשרויות שונות ומגוונות, שלרובן אין היתכנות ממשית וישימה בשטח, בין היתר עלתה גם האפשרות כי אנשים כמו האסיר הביטחוני והמחבל מרוואן ברגותי, יקבלו שליטה.
האפשרות הזו זכתה לביטול מכל עבר ולא נראה כי מדובר באמת בהצעה שתוכל להתקבל על דעת הציבור, בטח לא אחרי ה-7 באוקטובר. בנוסף לכך, אתמול נחשפו פרטים חדשים על שהותו של ברגותי בכלא הישראלי.
תת גונדר בדימוס בשירות בתי הסוהר, בטי להט, קיימה אתמול (רביעי) ריאיון בערוץ 14 ובו היא סיפרה פרטים מעניינים על המחבל ברגותי, מזמן כהונתה בשב"ס, כאשר הוא היה בכלא ועל מעשים של אהוד אולמרט וציפי לבני לגביו. היא גם חשפה כי היא עצמה נפגעה בעקבות איומים של המחבל ברגותי.
"היה לי איתו עימות פיזי אפילו ליד השר לשעבר, זכרונו לברכה, שהיה סגן ראש השב"כ, גדעון עזרא". סיפרה להט על ברגותי והוסיפה, "היה לי ממש עימות עם ברגותי, כולל איום עליו. דרך אגב, אני הייתי מאובטחת בגלל איומים של כל הכנופיות של ברגותי, אחרי שלא נתתי לו לנשום כמו שהוא חשב שמגיע לו אוויר הרים".
בנוסף, התייחסה לדברים שעשה לטענתה אולמרט בעבר, בנוגע לברגותי: "ברגותי, הוא משחק אותה ולצערי הרב, לא יודעת למה יש פה ישראלים, כולל אולמרט שפעם אחר פעם שלח אליו שליחים, ציפי לבני ואחרים, לנסות לבנות את המנהיגות שלו כדי להחליף את אבו מאזן".
בנוסף, דיברה על האופי המסוכן של המחבל ברגותי ואמרה: "אני שומעת גם היום שיש כל מיני אמירות שרוצים לשחרר אותו כדי שימשיך את הרשות הפלסטינית. הוא יותר אידיאולוג טרוריסט מזה שקיים שם.... ההוא (סינוואר) עוד יש לו עוד מתיקות שפתיים. יש חברה בשב"כ שמכירים אותו מהעבר ומחבבים אותו, כולל שרים מממשלת ישראל שבאו פעם אחר פעם לכלא כדי להכין את השחרור שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה