תקשורת ומדיה

הופעתו של קניה ווסט התעכבה בשעתיים - הסיבה? טיפשית לגמרי

הזמר מרובה השערוריות קניה ווסט השיק לאחרונה את אלבומו החדש "Vultures" במיאמי, רק שההופעה (שהייתה אמורה להתחיל בחצות) התעכבה בשעתיים - משום שלזמר היה חסר כבל אוקס. בהמשך הופיעה לצידו גם בתו, נורת' ווסט
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
קניה ווסט הוא אחד הזמרים השנויים במחלוקת אך המוערכים בעולם. לאחרונה הזמר השיק את אלבומו החדש – Vultures, הצפוי לצאת ב-15 בדצמבר. את אירוע החשיפה המרגש ערך במאמי, אך לצערו התגלתה תקלה טכנית שגרמה לעיכוב המופע בלא פחות משעתיים, והיא עשויה לגרום לכם לצחוק – אף אחד לא מצא כבל אוקס וקניה הנואש לא הצליח את הפלאפון שלו לרמקולים במקום.
נכון מאוד, שמעתם נכון. גם המעריצים שצפו בשידור החי של האירוע איבדו עשתונות (ובצדק), אבל כנראה שהמופסדים האמיתיים הם הקהל שרכש כרטיסים במחירים של מאות דולרים ואלפי דולרים. "איך לעזאזל יש לך יותר מ-20 אמנים מפיקים ודיג'ייז בבניין ולאף אחד אין כבל אוקס?!" תהה מפעיל חשבון הטוויטר Ye Streams, שמרכז את השידורים החיים של קניה. "כשהבוס שלי ישאל מחר למה איחרתי לעבודה אני אסביר לו שקניה חיפש כבל אוקס במשך שעתיים".
לא ברור מדוע לוקחות שעתיים שלמות למצוא כבל אוקס (בכל זאת, לא מדובר בהופעה באמצע המדבר), אבל לבסוף האבדה נמצא וההשמעה התחילה. במהלך ההופעה הוא חשף שירים עם פוטנציאל גדול להפוך להיות להיטים, ובהם "New Body", שעליו רצו שמועות רבות בין המעריצים במהלך השנים האחרונות משום שהוא היה חלק מאלבום שנגנז בשנת 2018.
אורחת מיוחדת שהופיעה על הבמה וכבשה את תשומת הלב העיקרית הייתה לא אחרת מאשר נורת' ווסט, בתו המשותפת עם הגרושה קים קרדשיאן. נורת' היא בסך הכל בת 10, אבל לוקחת חלק פעיל מאוד בעסק המשפחתי. השיר החדש בהשתתפותה כולל את השורה: "זו הבסטי שלכם, גברת ווסטי, אז אל תנסו לבחון אותי, זה הזמן להתלכלך", נשמע מבטיח.
 
כזכור, השם של הזמר עלה לאחרונה בכותרות בישראל בשל שערורייה מרתיחה במיוחד. ווסט פרסם בחודש שעבר סרטון שלו בדובאי, רוקד לצלילי שיר חדש (שהיה חלק מההופעה גם כן) ובו השורה האנטישמית: "איך אני אנטישמי? הרגע ז**נתי כלבה יהודייה", שעוררה את זעמה של לא אחרת מאשר ניקול ראידמן, שהגיבה בתגובה שהיא תתבע אותו "בשם כל הנשים היהודיות".
בסופו של יום, בין אם אתם אוהבים את הראפר או לא, תודו שהעיכוב בהופעה קרה בנסיבות די משעשעות. מניסיון העבר נראה שרוב השירים של ווסט מתפוצצים וזוכים להשמעות מרובות וכנראה שחלק מהדמות הפרובוקטיבית שלו בהחלט משפיעה על ההתעניינות סביבו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה