תקשורת ומדיה

כוכב האח הגדול דורש: "אל תחתימו את החטופים, תנו לנפש להרגע"

מתמודד האח הגדול יענקי גולדהבר, פנה אל סוכנויות השחקנים וביקש מהם לא להחתים את החטופים כטאלנטים ומשפיעני רשת: "זה עושה לא טוב, תנו לנפש להירגע", אמר
מערכת ice |  1
יענקי גולדהבר (צילום רשת 13, יחצ)
אתמול (שלישי), העלה מתמודד האח הגדול של העונה האחרונה יענקי גולדהבר סרטון קצר לעמוד האינסטגרם שלו שבו הוא פונה לסוכנויות השחקנים, המשפיענים וכוכבי הבידור בבקשה להימנע מהחתמות של חטופים שחזרו לפני מספר משבי החמאס.  
גולדהבר אמר בסרטון: "בבקשה מכל הסוכנויות - אל תחתימו את מי שחזרו עכשיו מהשבי, אף אחד לא צריך את זה, ראינו מה קרה. זה עושה לא טוב. תנו לנפש להירגע. אז העוקבים שלה עולים (הכוונה היא לעוקבים של מיה שם, שמאז שנחטפה לחשבון האינסטגרם שלה התווספו עשרות אלפי עוקבים). בסדר, זה מצוין, חשוב מאוד לתת את היחס הטוב זה באמת באמת חשוב, אבל אל תרכבו על זה". 
מאז פרוץ המלחמה, גולדבר מתבטא רבות ברשתות בנוגע לשינוי המציאות הקיצוני שמדינתנו חווה. בנוגע לעסקת שחרור החטופים הוא רשם בפרופיל האינסטגרם שלו: "אני רק מקווה שעסקת החטופים תכלול את כל החטופים. בלי זה שום עסקה ושום הפסקה. מספיק הם החליטו מתי לפתוח במלחמה. אל לנו לתת להם את ההרגשה שהם גם מחליטים על סיומה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי אתה שיש לך דעה בכלל
    אילן 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרדי בן ישיבה שלא עושה צבא אני יכול להבין כי הוא מאמין שלתורה יש ערך עליון במדינת היהודים אבל אתה שאינך לומד בישיבה באיזה זכות לא התגייסת משתמט עלוב איך נותנים לך במה בכלל
    סגור