תקשורת ומדיה

הילארי קלינטון תוקפת את חמאס: "אונס כנשק במלחמה הוא פשע"

צפו: כתבת ערוץ 13 נריה קראוס, פרסמה סרטון של מזכירת המדינה האמריקנית לשעבר הילארי קלינטון בו היא מגנה את מעשי האונס המזעזעים שביצעו מחבלי חמאס בנשים הישראליות

מערכת ice |  1
הילארי קלינטון (צילום ויקיפדיה)
נריה קראוס, כתבת החוץ של חדשות 13, פרסמה היום (שלישי) סרטון של מזכירת המדינה האמריקנית לשעבר הילארי קלינטון, בו היא מגנה את מעשי האונס והתקיפות המיניות שביצעו מחבלי חמאס בנשים ישראליות ב- 7 באוקטובר.
קראוס התייחסה לסרטון הגינוי של קלינטון וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "דברים חשובים מאוד של הילארי קלינטון על מעשי האלימות המיניים המחרידים של 7 באוקטובר - קוראת לקהילה הבינלאומית להפסיק לשתוק, במיוחד אלה שתמיד טוענים שהם עומדים לצד הצדק, והפעם עוצמים עיניים".
 



בסרטון אומרת קלינטון: "כמו שאתם בוודאי יודעים היטב, נשים וילדות רבות הותקפו באופן ברוטלי על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. כקהילה גלובאלית, אנחנו חייבים להגיב לנשק מיני אלים, בכל מקום שזה יתרחש, עם גינוי מוחלט. לא יכולות להיות שום הצדקות ושום תירוצים". 

עוד הוסיפה קלינטון כי "אונס כנשק במלחמה הוא פשע נגד האנושות. לזוועות כאלה, אין מקום באף חברה או באף קונפליקט. זה שערורייה, שאלו שתומכים בצדק, סוגרים את עיניהם ואת ליבם לקורבנות של חמאס".

בימים אלו, קלינטון מביעה רבות את תמיכתה בישראל במלחמה מול חמאס בכלל ובנשים הישראליות שהותקפו מינית ונאנסו באירועי ה-7 באוקטובר בפרט. כבר בסוף אוקטובר, תקפה קלינטון את התומכים באפשרות של הפסקת האש ואמרה: "אנשים שקוראים להפסקת אש עכשיו לא מבינים את חמאס. זה לא אפשרי. זו תהיה מתנה לחמאס כי הם ינצלו כל פרק זמן שבו תהיה הפסקת אש בבנייה מחדש של החימוש שלהם, ויצרו עמדות חזקות יותר כדי שיוכלו להדוף בסופו של דבר תקיפה של הישראלים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייס אתם כאלה פח יחצ גרוע
    כאילו שמישהו יודע מי 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת
    סגור