תקשורת ומדיה

הילארי קלינטון הותקפה על ידי פרו-פלסטינים: "מממנת אפרטהייד"

על רקע המלחמה בעזה: הגברת הראשונה לשעבר של ארצות הברית הרצתה באוניברסיטת קולומביה בניו יורק, והותקפה על ידי מפגינים פרו-פלסטיניים שהאשימו אותה בתמיכה ברצח עם

מערכת ice | 
הילארי קלינטון (צילום ויקיפדיה)
מפגינים פרו-פלסטינים התעמתו אמש (חמישי) עם מזכירת ארה"ב לשעבר הילרי קלינטון באוניברסיטת קולומביה. המפגינים התפרצו להרצאה שהעבירה וצעקו: "הילרי, את לא יכולה להסתיר את העובדה שאת תומכת ברצח עם".
הקריאות הקשות שיבשו את ההרצאה שהעבירה בשם "בתוך חדר מצב". על פי סרטון ששיתף BreakThrough News, נראית קלינטון, כשהיא לא מגיבה למפגינים. רובם ישבו על הקרקע והחזיקו שלטים עם מסרים כמו "קולומביה מממנת אפרטהייד" ו"לחיי פלסטין" "לקולומביה יש דם על הידיים".
כשהילרי  יציאה מהבניין, הוסיפו המפגינים לצעוק: "תתביישי לך". בתגובה לתקרית, דובר בית הספר לעניינים בינלאומיים וציבוריים של קולומביה אמר לפוקס ניוז: "אנו ממשיכים לתמוך בתלמידים שרוצים לבטא את עצמם באמצעות דיבור מכבד, במקביל אנו ממלאים את אחריותנו לשמור על פעילויות הליבה של בית הספר. היום היה דוגמה טובה לאיזון העקרונות הללו".
נזכיר כי קלינטון מגנה ומתנגדת לתנועת ה-BDS ואת כל המאמצים להשמיץ, לבודד ולערער את ישראל ואת העם היהודי. לאורך כל הקריירה המקצועית שלה, הצהירה קלינטון שהיא רואה בירושלים כ"בירתה הנצחית והבלתי ניתנת לחלוקה של ישראל", ותמכה בחוק שגרירות ארצות הברית בירושלים המחייבת את ממשלת ארצות הברית להכיר בירושלים כבירת ישראל ולהעביר את שגרירות ארצות הברית בישראל מתל אביב-יפו לירושלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה