תקשורת ומדיה

לראשונה: ראשי ערים מרחבי אירופה מתאחדים כנגד האנטישמיות

ראשי ערים נלחמים באנטישמיות: מאות נציגים מ-60 מדינות ברחבי אירופה הגיעו לעיר דורטמונד בגרמניה ולקחו חלק באירוע למען המאבק באנטישמיות

מערכת ice | 
גילויי האנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ Sky News Australia)
ראשי עיר ונציגים מ־60 מדינות, התכנסו בדורטמונד גרמניה, לוועידת ראשי הערים האירופיות למאבק באנטישמיות. הוועידה, שאורגנה על ידי התנועה למאבק באנטישמיות (CAM), נמשכה שלושה ימים וכללה פאנל בנושאי צדק חברתי מלחמה בגזענות, אפליה ואנטישמיות.
בין המשתתפים באירוע היו ראשי ערים, סגנים ונציגים מצרפת, גרמניה, ספרד, שבדיה, הולנד, אסטוניה, אוקראינה, אלבניה, בוסניה והרצגובינה ועוד. קנצלר גרמניה, אולף שולץ, גם השתתף בכנס ואמר: "הגרמנים ביצעו את הפשע הגרוע ביותר נגד האנושות שאי פעם בוצע, השואה. המדינה שלנו נושאת באחריות מיוחדת להגן על החיים היהודיים".
עוד הוסיף שולץ: "האחריות הזו אף פעם לא נגמרת. גרמניה עומדת לצד ישראל ותומכת בזכותה להגן על עצמה מפני הטרור חסר הרסן מצד חמאס". תומאס וסטפאל, ראש עיריית דורטמונד, אמר: "אנחנו אחראים לדו-קיום בערים שלנו, זה מה שאנחנו עושים כל יום. אני חושב שהמסקנה של הפסגה הזו ברורה: יש לכולנו את האחריות הזו".
עם פרוץ המלחמה, התנועה למאבק באנטישמיות הקימה התנועה קרן חירום לסיוע לקהילות שנפגעו מאירועי הטבח, שגייסה כבר למעלה ממיליון דולר למטרות קהילתיות שונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה