תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני נגד עהד תמימי: "מדברת כמו שיפוצניק, פה ג'ורה"

פרופ' אמיר חצרוני הגיב לדבריה של עהד תמימי לאחר שחרורה מהכלא: "כאב לי במיוחד לראות בחורה שיכולה היתה עם קצת איפור וקוסמטיקה לדגמן בקניונים של מונטנגרו ואולי אפילו בולגריה מדברת כמו שיפוצניק שלא שמע על המצאת החשבונית"
תום נחום |  4
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
על רקע עסקת החטופים, הצעירה הפלסטינית הידועה בפעילותה הנמרצת נגד ישראל, עהד תמימי, שוחררה לאחרונה מהכלא. העובדה שיצאה לחופשי ממאסר אך לפני רגע, לא עצרה בעדה להמשיך את מסעות ההסתה. בת ה-22 שהפכה לסמל הטרור ו"מאבק" בעיני פלסטינים רבים, התראיינה לערוץ אל ע'יד ואמרה: "יש עוד 30 אסירות שנמצאות בכלא ומתעללים בהן כל יום".
מי שהגיב לדבריה של תמימי לאחר שחרורה, באופן מפתיע, הוא פרופ' אמיר חצרוני, שלעג בדרכו הייחודית: "סרטון השחרור של עהד תמימי הותיר בי תגובות מעורבות. השיער נראה במצב מעולה - עושה רושם שהיא משתמשת כמוני בתכשירים המעולים של fifi שדופקים עבודה לא ערבית, וגם קיבלו המלצה אישית מעדן פינס. התוכן של הדברים של תמימי כנראה נכון בחלקו. היחס לעצירים פלסתינאים בכלא הישראלי לא להיט (בן גביר אפילו מתגאה בכך)".
"אני לא הייתי עוצר אותה, כי אני לא עוצר על דיבורים. כאב לי במיוחד לראות בחורה שיכולה היתה עם קצת איפור וקוסמטיקה לדגמן בקניונים של מונטנגרו ואולי אפילו בולגריה מדברת כמו שיפוצניק שלא שמע על המצאת החשבונית. שורה תחתונה - לעהד תמימי יש פה ג'ורה אבל פרצוף עם פוטנציאל ושיער ממש טוב. כדאי שתחזק את נקודות החולשה כדי שתוכל להתקדם בחיים".
 
כזכור, תמימי נעצרה לאחר ששיתפה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה: "המסר שלנו לעדרי המתנחלים: מחכים לכם בכל ערי הגדה, מחברון ועד ג'נין. אנחנו נשחט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה. נשתה את דמכם ונאכל את גולגולתכם. יאללה קדימה, אנחנו מחכים לכם".
לאחרונה פורסם כי שלושה שבועות בלבד לאחר שנעצרה, היא שוחררה, ומיד מיהרה להמשיך במסע "ההסברה" התוקפני שלה ולהאשים את ישראל במגוון עלילות. "יש גם עשר אסירות שנעצרו לאחרונה מעזה. הן עזבו את ילדיהן. מצבן היה רע מאוד וכוחות הכיבוש הכו אותן",  כך אמרה לערוץ הערבי שאליו התראיינה בעת שחרורה. נוסף על כך, אמרה שקיבלה איומים קונקרטיים מהשב"ס שאביה (שנמצא בכלא) עשוי להיהרג במידה ותדבר כנגד ישראל.

מפגינים פלסטיניים (צילום: ויסאם הוסלמון, פלאש 90)
זו כמובן לא הפעם הראשונה בה עהד תמימי נעצרת. כבר בשנת 2017 פורסם סרטון בו היא סטרה לקצין צה"ל ונשלחה לשמונה חודשי מאסר. נראה שתמימי לא מתכוונת להפסיק את דברי הבלע וההסתה שלה, שיש בהם עד כדי אנטישמיות, ונשאלת השאלה כמה הנזק שצעירה אחת יכולה לגרום עלול לחבל בהסברה הישראלית?
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אנחנו אשמים לא?
    רחל 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה היא בחוץ??? כי אנחנו מטומטמים! מפה מאבדים חיילים פרחים ומשאירים אלמנות והורים שעולים ומשם היא מסתובבת חופשי וממשיכה בהסתות בושה וחרפה לארץ ישראל!!! איין לנו אומץ לחוקק עונש מוות למחבלים
    סגור
  • 3.
    נרקמון ציבור, נרקומן ציבור (ל"ת)
    עמית 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מלכי הביצה
    טרובדור 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפרופסור עם פה הג'ורה יורד על הפלסטינית עם פה הג'ורה
    סגור
  • 1.
    פה ג'ורה כי היא המיץ של הזבל (ל"ת)
    חלאס חמאס 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור