תקשורת ומדיה

שלושה סטודנטים פלסטינים מראמאללה נורו בארה"ב

שלושה סטודנטים צעירים, במקור מרמאללה, נורו בעיר ברלינגטון שבמדינת ורמונט. לפי המשטרה, מדובר בפשע על רקע שנאה

מערכת ice |  1
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משטרת ברלינגטון עצרה חשוד בן 48 בשם ג'ייסון ג'ייאיטון. בחשד לירי בשלושה סטודנטים פלסטינים: הישאם עווארתני, כנאן עבד אל־חמיד ותחסין אחמד, ליד אוניברסיטת ורמונט בשבת האחרונה (25.11). 
עווארתני הוא סטודנט באוניברסיטת בראון ברוד איילנד, עבד אל־חמיד לומד בהאוורפורד קולג' בפנסילבניה ואחמד לומד בטריניטי קולג' בקונטיקט. מצבם של שניים מהסטודנטים יציב ואילו מצבו של השלישי קשה.
לפי המשטרה, הסטודנטים, כולם בשנות ה–20 לחייהם, נורו בזמן שהלכו ליד האוניברסיטה. שניים מהם עטו כאפייה לצווארם דיברנו באנגלית וערבית. החשוד לא אמר להם דבר לפני התקיפה. 
"ברגע טעון זה איש אינו יכול להביט בתקרית הזאת ולא לחשוד שמא היא מונעת משנאה", אמר מפקד משטרת ברלינגטון, ג'ו מוראד. התובע הכללי בוורמונט, ניקולס פ' קרסט, מסר כי משרדו עובד עם היחידה לזכויות אזרח במשרד המשפטים כדי לקבוע אם הירי בסטודנטים נחשב לעבירה פדרלית.
מרואן עווארתני, קרוב משפחתו של הישאם ולשעבר שר החינוך של הרשות הפלסטינית, סיפר ששלושת הסטודנטים עשו את דרכם לארוחת ערב אצל סבתו של הישאם. לדבריו, הם הצטלמו יחד ושלחו את התמונה להוריו של הישאם כמה דקות בטרם יצאו לארוחת הערב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עולם האלימות איסלמית
    יעקב ל 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איסלאם
    סגור