תקשורת ומדיה

אמסלם vs רוזנבוים: "מה שר עושה מול פקידה שחושבת שהיא רוה"מ?"

דיון סוער בממשלה: הבוקר התקיימה בוועדת הכלכלה דיון בנושא השפעת הלחימה על הליכי הפרטת דואר ישראל. במהלך הדיון, השר המקשר בין הממשלה לכנסת דוד אמסלם, תקף את מנהלת רשות החברות מיכל רוזנבוים. "זו לא העת לפוליטקה, לפחות עכשיו, זו העת לנקוט דעת אחראית", ענתה לו רוזנבוים

מערכת ice |  2
דודי אמסלם ומיכל רוזנבוים (צילום ויקפדיה, פלאש 90)
דיון שהתנהל הבוקר (ב') בוועדת הכלכלה על סוגיית הפרטת דואר ישראל הפך לשדה קרב בין מנהלת רשות החברות, מיכל רוזנבוים לבין השר דוד אמסלם. המתקפה מתנהלת על רקע העובדה שרוזנבוים מתנגדת למהלכים שמעוניין לבצע אמסלם, כמו מינויים פוליטיים בחברות הממשלתיות, ועצירת חלוקת דיווידנדים מהחברות הממשלתיות לטובת סיוע למלחמה.
אמסלם אמר בוועדה: "היא חושבת שהיא מנהלת את החברות, זו הפקרות מוחלטת, היא עושה כרצונה, ואני לא מיודע לדברים". עוד הוסיף אמסלם: "כשאני הייתי ממונה על רשות החברות בקדנציה הקודמת, קיבלתי החלטה להפריט את הדואר ב 40%. הדואר הוא שירות לא כלכלי ולכן הוא מפסיד כסף".
אמסלם אף התעצבן ואמר לרוזנבוים: "זו המחלוקת שלי, היא כופרת בעיקר. היא חושבת שהיא מנהלת את החברות. אני ביקשתי בתקופת המלחמה בעיקר לשים את הכל בצד. קראתי לה ולאנשיה. עד עכשיו אסור לי להיפגש עם שום עובד ברשות החברות ואני השר הממונה על רשות החברות".
רוזנבוים התייחסה להאשמותיו של אמסלם, ואמרה: "עם ישראל, ובפרט ביישובי הדרום, חווים את אחד האסונות הגדולים שידעה המדינה. רצח של ילדים, נשים, אונס, ביזה, חטופים שנמצאים בשבי שבועות, והלב נשבר. כבוד השר אמסלם. אנא ממך, זו לא העת לפוליטקה. לפחות עכשיו. זו העת לנקוט דעת אחראית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודק אמסלם (ל"ת)
    צביקה 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ארסעלם אזיקים מנסה להשחית את השירות הציבורי עם חברי
    זאב 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ליכוד חסרי כישורים. רק ג'ובים מושחתים מעניינים את איש הרולקסים והמרצדסים.
    סגור