תקשורת ומדיה

ח"כ מירב מיכאלי נגד השרה אורית סטרוק: "אישה עם דעות מבחילות"

לאחר שבנה של השרה אורית סטרוק הורשע בחטיפה ובהתעללות בנער פלסטיני  בן 15, ח"כ מירב מיכאלי תקפה אותה בפוסט בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "זאת השרה שבחר יריב לוין לכהן בוועדה למינוי שופטים"

מערכת ice |  2
מירב מיכאלי (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
לאחר שבנה של השרה אורית סטרוק, צביקי סטרוק, הורשע בחטיפה ובהתעללות קטין פלסטיני, תקפה היום (חמישי) ח"כ מירב מיכאלי את השרה סטרוק בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "זאת השרה שבחר יריב לוין לכהן בוועדה למינוי שופטים. גם ככה הוא ממשיך בהפיכה משטרית  שלו".
בהמשך לפוסט כתבה ח"כ מיכאלי: "זאת שאמרה 'לצערי שיבה לחבל עזה תהיה כרוכה בקורבנות רבים, שאמרה על ראש השב"כ והרמטכ"ל  'הם הוציאו הודעה על טרור לאומני יהודי. מי אתם, כוח ואגנר?' וכמובן - 'התמיכה בביטול מרמה והפרת אמונים חוצה מגזרים'.
ח"כ מיכאלי התייחסה גם לשר המשפטים יריב לוין ותקפה אותו על שבחר בשרה סטרוק לשבת בוועדה לבחירת שופטים: "יריב לוין ממשיך בהפיכה המשטרית שלו, הוא בחר בשרה אורית סטרוק לשבת לצידו בוועדה לבחירת שופטים. אישה עם דעות מבחילות שמייצגות מיעוט של 5% מהציבור הישראלי, ובטח שלא את היהדות ולא את הציונות".
בסוף הפוסט ציינה ח"כ מיכאלי כי "בני גנץ נכנס לממשלת החירום לצרכי המלחמה. הייתה הסכמה שהממשלה הזאת תתעסק רק במלחמה. יריב לוין מנצל את הכוונות הטובות וממשיך בהפיכה המשפטית שלו, בזמן המלחמה. אסור לתת לזה לקרות". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דוחה
    חגית 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרב את כתבת על עצמך
    סגור
  • 1.
    רועי
    ישראל 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מירב את תמיד נגד תמיד אני מאחל לך את כל הרע שקיים בעולם
    סגור