תקשורת ומדיה

מיזם בינלאומי: עפיפונים למען שחרור הילדים החטופים

מיזם בינלאומי קורא לציבור להעיף עפיפונים ברחבי העולם בקריאה לשחרור הילדים החטופים בעזה המיזם יושק ביום הילד הבין-לאומי (יום שני, 20 בנובמבר)במטרה להגביר את המודעות בקרב אוכלוסיית העולם 

מערכת ice | 
עפיפון (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
"עפיפונים למען החופש" הוא  קמפיין ויראלי שיתנהל ברובו ברשתות החברתיות. הרעיון הוא שכל משתתף יעלה תמונה או סרטון עם עפיפון אותו הוא מקדיש לילדים החטופים תחת ההאשטאג  KitesForFreedom#. 
ההשראה למיזם הגיעה מהעפיפוניאדה השנתית שהתקיימה מדי סוכות בכפר עזה, אירוע שכולו בסימן תקווה לשלום ואחווה, שאמור היה להתקיים באותה שבת 7.10 שהפכה לשבת השחורה ביותר של מדינת ישראל. יוזם העפיפוניאדה המקורית הוא אביב קוץ, אשתו לבנת ו-3 ילדיהם  רותם, יפתח ויונתן נרצחו חבוקים במיטתם, והמיזם מוקדש גם לזכרם. 
אירוע השקת הפרויקט יהיה ב-20.11.23 יום הילד הבין-לאומי בהשתתפות בתי ספר וקהילות בארץ ובעולם. מטרות המיזם הן להגביר את המודעות בדעת הקהל העולמית לקריאה לשחרור מידי של הילדים, לחבר ילדים וקהילות בעולם באופן אישי אל סיפורי הילדים החטופים באמצעות פעולה אנושית ופרו אקטיבית ולשפר את יחסי הציבור של מדינת ישראל. 
את המיזם מובילים בהתנדבות אנשי מדיה ותוכן שמוסרים: "בחודשים הבאים נמשיך וניזום פעולות ברחבי העולם לתמיכה והעלאת המודעות לשחרור הילדים. תקוותנו היחידה היא שחרורם המהיר ונהיה מאושרים לזכות לארגן ארוע עפיפונים חגיגי עם כל הילדים חופשיים, בריאים ושלמים בבתיהם ובחייק משפחותיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה