תקשורת ומדיה

תמיכה מארה"ב: משלחת הג'וינט נפגשה עם הנשיא הרצוג

חברי הבורד של ארגון הג׳וינט הגיעו הבוקר (ג) מרחבי ארצות הברית במסגרת משלחת סולידריות ונפגשו הבוקר עם נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל

מערכת ice | 
נשיא המדינה והגוינט (צילום לשכת הדוברות בית הנשיא)
חברי הבורד של הג׳וינט יחד עם חברי ההנהלה של הארגון בארץ נפגשו הבוקר עם נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל. חברי הבורד הגיעו מרחבי ארצות הברית במסגרת משלחת סולידריות.  
בפגישה הביעו הנשיא ורעייתו את תודתם על הפעילות המאומצת שארגון הג׳וינט מבצע בימים אלה, והדגישו את החשיבות של הסולידריות העמוקה בין יהודי ארצות הברית למדינת ישראל ולתושביה. 
עוד הם שוחחו עם חברי המשלחת על הצורך לדברר את אירועי השבת השחורה בעולם כולו, חברי המשלחת הודו לנשיא ולרעייתו על מאמצי ההסברה הרבים שהם עושים בעולם ועל הפעילות המשמעותית לקירוב ואחדות בעם. 
הג’וינט הוא הארגון היהודי ההומניטארי הגדול בעולם. מאז 1914 פועל הג’וינט ב-70 מדינות ומעניק רשת ביטחון ליהודים במצוקה, מחזק ובונה קהילות יהודיות ומספק שירותי סעד והצלה בעת משבר ואסון.
בישראל, פועל הג’וינט כמרכז הפיתוח החברתי של ישראל, בשיתוף פעולה אסטרטגי עם הממשלה, הרשויות, המגזר השלישי והעסקי ושותפים נוספים, אשר יחד מעצבים את העתיד החברתי של ישראל. 
מאז הוקם הג׳וינט, השקיע הארגון למעלה מ-10 מיליארד ש״ח בצרכים החברתיים וההומניטאריים של החברה הישראלית. ג’וינט ישראל משקף את המחויבות של יהדות התפוצות ליטול חלק במאמציו של העם בישראל לבנות חברה איתנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה