תקשורת ומדיה

נטלי דדון תומכת בגילה אלמגור: "מודה ועוזב ירוחם, מדינה בהתעוררות"

לאחר שגילה אלמגור פרסמה כי הזדעזעה מאמירת ארגון בצלם כי "צה"ל מבצע פשעי מלחמה", הדוגמנית נטלי דדון מגיבה על התעוררותה של השחקנית ואמרה: "מודה ועוזב ירוחם, מדינה בהתעוררות"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
המלחמה הנוכחית גרמה לרבים מהישראלים אשר האמינו בשלום או באפשרות של פרטנר עם הצד השני לשנות את דעתם ולהתנגד לארגונים שונים אשר איתם הזדהו ובהם צידדו. לאחר שארגון בצלם התבטא כנגד ישראל וצה"ל בפוסט באינסטגרם וטען כי "צהל מבצע פשעי מלחמה", השחקנית הוותיקה גילה אלמגור פרסמה תגובה על אותו פוסט וכתבה כי היא מזועזעת מאמירותיהם והיא אינה עומדת יותר לצד אותו ארגון. לאור דבריה של אלמגור, הדוגמנית נטלי דדון צידדה בה וכתבה: "מודה ועוזב ירוחם, מדינה בהתעוררות".
עקב דבריה של אלמגור,  פרסמה הדוגמנית נטלי דדון פוסט המתייחס ל'התעוררות' של אותה שחקנית וותיקה וכתבה: "מודה ועוזב ירוחם, מדינה בהתעוררות. כאילו לא די במה שעברנו, לא די במה שספגנו, עכשיו אנחנו צריכים לספוג אויבים מבית, ישנם ארגונים שמוציאים את דיבתה של מדינת ישראל על מנת להעניק לעצמם לגיטימציה. ממשלת ישראל, העם דורש לסגור לאלתר את כל העמותות שפוגעות במדינה, בהסברה, בביטחון ובפעילות חיילנו בתוך שטח האויב! תסגרו להם את השאלטר ויפה שעה (או עשור) אחת קודם!".
כאמור, הדוגמנית נטלי דדון התייחסה לדבריה של השחקנית גילה אלמגור שחשפה ברשתות החברתיות כי היא אינה עומדת יותר לצד ארגון בצלם ואמרה: "שלום, כבר שנים רבות מאוד שאיני משתתפת או חברה בפעילויות הארגון בצלם. כמוכם, הזדעזתי מאמירות הארגון שצה"ל  'מבצעי פשעי מלחמה'. איני מזדהה עם המסר ולו לרגע. היום שלחתי מייל מטעמי לנציגי הארגון לוודא שאיני משויכת אליו בשום צורה. עמדתי תמיד הייתה ותמיד תהיה ששלום אפשר לקיים רק עם פרטנר. בשבת השחורה, חמאס הבהירו שכל רצונם הוא הרס וטרור. אני תומכת בצבא הנפלא שלנו, בעם החזק שלנו ומייחלת  להשבת החטופים באופן מיידי!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה