תקשורת ומדיה

ליאור דיין מתפוצץ בשידור חי ברדיו: "להוציא להורג את האסירים"

בתוכנית הרדיו של ליאור דיין ואורטל עמר ברדיו לב המדינה, מצא דיין פתרון לבעיית החטופים בעזה, וקרא להרוג את האסירים הביטחוניים של חמאס הכלואים בישראל
מערכת ice |  1
ליאור דיין
הסופר, התסריטאי ושדרן רדיו לב המדינה ליאור דיין, בנו של אסי דיין ז"ל, הפך גם ל"פרשן צבאי" על רקע מלחמת חרבות ברזל, והציע היום רעיון קצת תמוה בשידור חי, הנוגע לאסירים הביטחוניים הכלואים בישראל.
בתוכנית הרדיו המשותפת של ליאור דיין ואורטל עמר ברדיו לב המדינה, התייחסו היום לנושא הכאוב של המלחמה ו-240 החטופים הישראלים הכלואים במנהרות בעזה. דיין אמר בשידור כי יש להוציא להורג את האסירים הביטחוניים של חמאס, כל עוד הוא מחזיק בחטופים ישראלים.

"משאירים אצלכם ילדים? מוציאים להורג אסירים ביטחוניים של החמאס", אמר דיין, "לא של הפתח ולא של הג'יהאד האיסלמי. אני אומר אולי באמת זו הדרך, איך לא חשבתם על זה? האסירים מפריע לכם? הם אמרו פעם אחר פעם, האזרחים לא באחריותנו וזה לא מעניין אותנו, אז מה כן מעניין אותם? האסירים הביטחוניים של החמאס. עליהם צריך לדבר. צריך להחמיר את התנאים".
אורטל עמר הפיצה את דבריו של שותפה לשידור באינסטגרם שלה וכתבה על הסרטון: "ליאור מציע הצעה: לפגוע בחמאס איפה שכואב לו באמת - באסירים שלהם בכלא הישראלי וגם להתחיל להוציא להורג, רק ככה יתחילו להקשיב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמרתי זאת מזמן (ל"ת)
    גיא 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור