תקשורת ומדיה

אחרי הסערה: מנהלת הלשכה של שרה נתניהו התפטרה

ציפי נבון, מנהלת לשכת אשת ראש הממשלה, הגישה מכתב התפטרות רשמי, זאת לאחר  שפרסמה דברי הסתה נגד השמאל, המחאה והפרקליטות

מערכת ice |  1
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ Marc Israel Sellem/POOL)

ציפי נבון, מנהלת לשכתה של שרה נתניהו, התפטרה היום (חמישי) מתפקידה. נבון, כינתה מוחים נגד נתניהו כ"חובבי פדופילים" ו"יהודונים בוגדים". נציבות שירות המדינה הגישה נגדה תביעה והיא הושעתה. היום, הודיעה באופן רשמי על התפטרותה.

על אף ההתפטרות, הנציבות ממשיכה את הטיפול בתיק של נבון וזאת מכיוון שהטיפול בו התחיל עוד לפני החלטת ההתפטרות. על פי ההערכות, נבון לא תוכל לחזור לתפקידים מדיניים.  זה לא המקרה הראשון שבו פירסמה נבון דברי הסתה קשים. היא עשתה זאת בעבר ואף נשפטה בדין משמעתי ונקנסה, מה שלא מנע ממנה לעשות זאת שוב.
נבון החלה כמזכירה בלשכת ראש הממשלה רבין בשנת 1994. לאחר הירצחו של רבין המשיכה בתפקידה זה גם בלשכתו של ראש הממשלה פרס. מטבע הדברים עם כניסתו של בנימין נתניהו לתפקיד ראש הממשלה הפכה נבון להיות אחת ממזכירותיו של בנימין נתניהו.
 


נבון נולדה כציפי פחימה במושב ברוש שבין נתיבות לאופקים, אחת משמונה ילדים של משפחת חקלאים מהגדולות במושב. היא למדה בבתי ספר דתיים, אבל אינה מנהלת אורח חיים דתי. כיום היא מתגוררת בתל אביב. נבון מלווה את משפחת נתניהו משנת 1997, מקורבים לזוג אמרו שמערכת היחסים שלה עם עמם ידעה עליות ומורדות. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד אחת שדוחפת לשון למשפחה ההזוייה (ל"ת)
    אבי 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור