תקשורת ומדיה

ראש המל"ל צחי הנגבי: "לא נוכל למנוע כניסת דלק לעזה"

במסיבת עיתונאים אמר ראש המל"ל צחי הנגבי: "חמאס אגר דלק לתקופה, אנחנו הודפים כל יום ניסיונות לשכנע אותנו להכניס עוד"

מערכת ice | 
צחי הנגבי (צילום ויקפדיה)
במסיבת עיתונאים שנערכה אחר הצהריים (שלישי), ראש המל"ל צחי הנגבי התייחס לסוגיית כניסת הדלק לרצועת עזה, ואמר: "אנחנו ביום ה-25 למלחמה והדפנו מדי יום את הניסיון לשכנע אותנו לאפשר להכניס דלק".
עוד הוסיף הנגבי: "חמצן בעורקים של הרוצחים. דלק זה חשמל, והוא מאפשר למסנני האוויר במנהרות שבהם נמצאים מחבלי חמאס לעבוד. אם לא יהיה חשמל, הם יצופו על פני השטח ויהיה לנו קל להרוג אותם אבל לא נוכל למנוע את כניסתו לרצועה לאורך זמן".  לדבריו חמאס אגר דלק לתקופה בטיעון שהדלק עתיד לשמש את בתי החולים. 
לגבי הלחימה בעזה אמר הנגבי: "השלב הראשון היה בלימה וטיהור הדרום ממחבלים והוא מאחורינו. השלב השני היה פגיעה מדויקת במערכי האויב על בסיס מודיעין איכותי מהים, האוויר והיבשה. השלב הנוכחי הוא הפעילות הקרקעית שמתנהלת בצפון הרצועה. זו מערכה קשה והיא כרוכה בלחימה עזה. אין לחימה ללא מחיר כואב, אנחנו עם לוחם למוד כאב אנחנו נחושים למרות הכאב לנצח".
בהמשך נשאל לגבי החזית הצפונית, והאיום של חיזבאללה, ואמר: "אנחנו החלטנו שבעת הזו כדי לא לשרת את המטרה של אויבנו, שלא נתפזר על כמה זירות. אנחנו עוסקים בזירת הצפון במוכנות למערכה וניסיון שלא להיגגר לתוכה אבל ביום שאחרי חמאס נצטרך לעסוק לא רק בחמאס אלא גם מה למדנו בהקשר לבנון ומה שלמדנו שם מחייב אותנו לפעולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה