תקשורת ומדיה

שיר אלמליח מחקה את המגישה המצרית: צפו בסרטון המשעשע

אחרי הפנייה של  מגישת הטלוויזיה המצרית בסמה ווהבי  לצופים בישראל, שהפכה ויראלית במיוחד, שיר אלמליח קלטה את הדמיון בינה לבין המגישה המצרית והעלתה סרטון משעשע במיוחד בו היא מחקה אותה. צפו
מערכת ice |  1
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
הטבח הנוראי שביצע חמאס נגד ישראל לפני שלושה שבועות ופתח בעצם את מלחמת חרבות ברזל לא נעלם גם מעיניה של התקשורת הערבית. מגישת הטלוויזיה המצרית בסמה ווהבי פנתה לצופים הישראלים בסרטון שצולם בעברית, הזהירה מהזעם בעולם הערבי והעבירה ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו.
הפנייה של מגישת הטלוויזיה המצרית לישראל הפכה לוויראלית במיוחד נוכח העברית הרעה של המגישה, שהתקשתה מאוד לקרוא בעברית ואף זכה לחיקוי מששעשע של שני כהן בארץ נהדרת.
מי שלקחה את הפנייה של המגישה המצרית לישראל לפן משעשע במיוחד היא הדוגמנית שיר אלמליח, שראתה את הדמיון הרב במראה החיצוני בינה לבין המגישה המצרית, העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בסרטון מיוחד בו היא יושבת באולפן ומחקה את מגישת הטלוויזיה המצרית.
בסרטון שהעלתה אמרה אלמליח בעברית שבורה וחרוקה כי "הממשלה שלכם נוראה". אל הסרטון שהעלתה שיר אלמליח היא צירפה את הכיתוב: "פתאום קלטתי", נוכח הדמיון למגישת הטלוויזיה המצרית. צפו בסרטון המשעשע:
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איו בכלל דימיון בין שיר היפה למוסלמית המצריה
    עלי 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חיצוני ולא פנימי. המיצריה היא האמא של המרה שחורה. ורצוי שלא תדבר שפה שהיא לא יודעת לדבר.
    סגור