תקשורת ומדיה

אריה דרעי תוקף את רון קופמן: אלו האמירות המחרידות

יו"ר ש"ס לא מוחל על כבודו של המגזר החרדי אחרי העלבונות וההתבטאות החריגה של השדרן רון קופמן. האם מדובר בפליטת פה או במשנה סדורה?
דוד זולדן |  4
אריה דרעי, רון קופמן (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, ויקיפדיה/ ניצן הפנר)
יו"ר ש"ס אריה דרעי מגיב לדברי ההסתה של רון קופמן כנגד הציבור החרדי: "לכנות ציבור יהודי ענק כ'סרטן' הוא שפל נורא המזכיר את מה שעשו האויבים שלנו בגולה, כששללו צלם אנוש מהיהודים והתירו את דמם. אלו אמירות מחרידות ומזעזעות שחייבים להוקיע אותן מכל וכל. אסור לתת לשום חילוקי דעות לדרדר את השיח להסתה קשה שכזו".
העיתונאי והמגיש רון קופמן עורר סערה היום בבוקר (שלישי) במהלך ראיון בתוכנית הבוקר של רדיו 103 לאחר שהתבטא באופן חריף נגד דבריו מעוררי המחלוקת של ח"כ ישראל אייכלר. לדברי קופמן: "אנחנו צריכים לנקות את המקום מבפנים, את האייכלרים, 13% מהציבור שהם סרטן בציבוריות".
זוהי איננה הפעם הראשונה בה שדרן ברדיו 103 מעורר מחלוקת, זכורה התבטאותו השנויה במחלוקת של השדרן נתן זהבי בנובמבר השנה. האחרון השתלח בפוליטיקאים החרדים בצורה חריפה: "כל הדרעקעס האלה, מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך, תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע, לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות, ועם הדלקת נרות ועם התפילין".
זהבי המשיך במתקפה ואמר: "הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם, מרוב שהם לא עושים כלום, אבל הם נציגי ציבור".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    דרעי הגנב
    אביגדור 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרעי אתה ראש וראשון למסיתים. שלא להזכיר שאתה גנב מורשע . ת ת ב י י ש . אתה מנהיג הכי גרוע שיכול להיות לעדה שלך שמותיראותם בורים ללא לימודי ליבה ועניים מרוצים לכל ימי חייהם. חלקת תלושי מזון כשר הרווחה רק לאנשי שלומך והותרת מסכנים פי חמש יותר גרועים ללא ש"ח אתד . שוב פעם ת ת ב י י ש.
    סגור
  • 3.
    מסית ומדיח
    מולי 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכלוף ה"יקר", ומה עם לגנות את דבריו הנלוזים של אייכלר?לא שאני מצדיק את הקוף,אולם תהיה הוגן לפחות (תכונה שלא אופיינית כל כך אצלך,,,,)
    סגור
  • 2.
    דרעי צודק
    א 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא החרדים הבעייה זה המנהיגים שלהם
    סגור
  • 1.
    צעקן מקצועי המתפרנס מהלכלוך שהוא זורק
    זוכר את השואה 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להפסיק מייד את שידוריו ברדיו והשתתפותו בפאנלים,
    סגור