תקשורת ומדיה

נפתלי בנט מרוויח בגדול: זה הסכום בו זכה רה"מ לשעבר במשפט

אחרי שפתח בעונת ציד נגד עיתונאים, משפיענים, רבנים ופעילי ימין, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט לא מחל על כבודו ותקף בזעם את הנאשמים במהלך הדיון. בנט פתח בשנה האחרונה במבצע נרחב לטיהור שמו באמצעות איתור מכפישיו וכעת ביהמ"ש הכריע בינתיים לגבי שניים מהנתבעים. במהלך הדיון זעק בנט: "הוציאו דיבת אימי"
דוד זולדן |  1
נפתלי בנט, יגאל מלכה, הרב רונן שאולוב ויאיר לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, פייסבוק/ יגאל מלכה, יוטיוב/ הרב רונן שאולוב)
ראש ממשלת ישראל לשעבר נפתלי בנט יפוצה בעשרות אלפי שקלים במסגרת כתב התביעה נגד הרב יוסי מזרחי. כך פסק היום (שני) בית משפט השלום בתל אביב לאחר שהגיש תביעת לשון הרע נגד צייצן הרשת יגאל מלכה והרב יוסי מזרחי. הרב מזרחי הנחשב לדמות מוכרת בעולם התשובה טען שאמו של בנט לא יהודייה ואילו מלכה הפיץ לעוקביו את הציוץ בו נטען כי ראש הממשלה לשעבר: "שאב 50 מיליון שקל מקופת המדינה לחשבונו הפרטי".
בדיון על דבריו של הרב יוסי מזרחי, בנט עלה להתקפה משולהבת בדוכן העדים בגין האמירות שנאמרו נגדו מצד הרב. "בושה וחרפה!", זעם רה"מ וציין כי: "הם הוציאו את דיבת אימי, כל משפחתה הושמדה בשואה". אמו של בנט, מירנה שנכחה במקום אמרה בקול חנוק: ״אני באתי לארץ כי אני יהודייה גאה״. נגד מזרחי עומדת תביעה בסך 100,000 שקלים, אך השופט הציע שהפיצוי ינוע בטווח של 40 אלף – 80 אלף שקלים. לאור הדברים שנאמרו פסק בית המשפט כי הרב מזרחי יפצה את ראש ממשלת ישראל לשעבר בעשרות אלפי שקלים.
דיון נוסף נערך סביב תביעת לשון הרע על סך חצי מיליון שקלים נגד צייצן הרשת יגאל מלכה. על פי דיווח של כתבת חדשות 12 אביבית מיסניקוב, במהלך הדיון סבר השופט שחלק גדול מההתבטאויות לא צריכות להתברר בתביעת לשון הרע. כמו כן, הוצע לצמצם חלק מהפרסומים המצוינים בכתב התביעה. לדברי השופט: "את רוב האמירות נראה שאפשר לתפוס כהבעת דעה". בנוסף נטען כי האמירות הנוגעות ליחסים בין בני הזוג בנט מעלות מספר קשיים ויש בדברים כנראה משום חציית קו אדום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה בנט לא תובע את איילה חסון? ואת חדשות 13 גם. (ל"ת)
    ראובן 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור