תקשורת ומדיה

הנסיך הארי חושף בסדרה חדשה על התמודדותו עם הפרידה

הנסיך הארי מככב בסדרה דוקומנטרית חדשה, במסגרתה הוא מדבר על תחנות בחייו ועל התמודדותו עם פוסט טראומה שהתחילה לאחר מותו אמו
מערכת ice |  3
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
לאחר שדווח לאחרונה כי נטפליקס שוקלת לבטל את החוזה שלה עם בני הזוג הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל בטענה שהם לא עומדים בהתחייבויות שלהם. אמש (רביעי) עלתה בנטפליקס סדרה דוקומנטרית חדשה בת חמישה פרקים בכיכובו של הנסיך הארי ובמרכזה התמודדותו של הנסיך עם הטראומות מתקופת שירותו הצבאי.
הסדרה Heart of Invictus עוקבת אחר שישה אנשים אשר התחרו בשנת 2022 במשחקי האינוויקטוס  טורניר ספורט פאראלימפי לחיילים ויוצאי צבא שנפצעו במהלך שירותם, אותו יזם הנסיך. לצד התחרות והפן הספורטיבי הסדרה עוסקת גם בחוויותיו של הנסיך הארי במהלך שירותו הצבאי. 
במהלך הסדרה הנסיך מאשים מאשים את בני משפחתו בכך שלא תמכו בו לא לאחר מותו אימו ולא בזמן שירותו הצבאי. בסדרה אומר הנסיך כי: "אף אחד מהסביבה שלי לא באמת היה יכול לעזור לי. לא היה לי את התמיכה הזו, את רשת הביטחון או את האבחנה של מומחה כדי להבין מה באמת קורה איתי".
עוד ממשיך הנסיך ואומר ומשתף: "למרבה הצער, כמו שהיה במקרה שלי, הפעם הראשונה שבה אתה באמת שוקל טיפול היא כשאתה שוכב על הרצפה בתנוחת עובר, כנראה מתחרט על כך שלא התמודדת עם חלק מהדברים האלה לפני כן, וזה מה שאני באמת רוצה לשנות".
הנסיך הארי סיים קורס קצינים באפריל 2006 ושובץ כמפקד כוח סיור ברגימנט הכחולים והמלכותיים - כוח השייך לחיל הפרשים של הצבא הבריטי. בין השנים 2008-2007 שירת במשך למעלה מעשרה שבועות במחוז הלמנד שבאפגניסטן. בין השנים 2013-2012, לאחר שסיים קורס טיס והתמחות בהטסת מסוקי קרב, הנסיך חזר לאפגניסטן ושירת שם במשך 20 שבועות יחד עם חיל האוויר הבריטי. הארי פרש מהצבא ביוני 2015.
"ההתפרקות שלי הגיעה מתישהו אחרי השירות שלי באפגניסטן בשנת 2012. הטריגר היה החזרה מאפגניסטן אבל הדברים שעלו אצלי היו משנת 1997, כשהייתי בן 12,לאבד את אמא שלי בגיל כל כך צעיר, הטראומה שחוויתי אף פעם לא הייתי ממש מודע לזה, אף פעם לא דיברנו על כך. מעולם לא דיברתי על זה כמו שרוב הצעירים היו עושים אבל כשהכל התפרץ, טיפסתי על הקירות, הרגשתי הכל במקום להיות חסר תחושה".
אתר "הדיילי מייל" מיהר לעמת את הנסיך עם טענותיו על ידי פרסום דברים שאמר בנוגע לאותן סוגיות בעבר במסגרת ראיון לאתר. למשל, בנוגע  לטענתו שלא זכה לתמיכה מבני משפחתו, האתר פרסם כי: "בשנת 2017 הארי דיבר בריאיון על התמיכה שקיבל מאחיו, הנסיך וויליאם, לאחר מות אימם. הארי אמר 'אחי היה התמיכה שלי. הוא כל הזמן אמר לי שמה שאני עובר זה לא בסדר ולא נורמלי, ועודד אותי לדבר עם מישהו מקצועי".
בנוסף האתר מתעמת עם טענה נוספת של הארי, הפעם בנוגע לעובדה שהתקשורת הבריטית מתעלמת מסיפורים בנוגע לחיילים בריטים שנפצעו במסגרת שירותם הצבאי באפגניסטן. אך בפועל ניכר כי עד היום חדשות BBC מונים ומזכירים את כל 136 החיילים שאיבדו את חייהם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אי אפשר לקרוא עם כל השגיאות :-( (ל"ת)
    רמי 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אין שום ספק שהמסכן סובל מפוסט טראומה שלא טופלה כראוי.
    אני 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה חתולת האדפתות, הגולד-דיגרית האמריקאית, הצליחה "לצוד" אותו. נתנה לו את כל ה"תשומי" שחסר לו מגיל 12, עשתה איתו מהר 2 ילדים, ועכשיו היא סוחטת את הלימון עד תום.
    סגור
  • 1.
    הארי שמארי מחפש עוד כמה ג'ובות
    mirie 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכן , נגמר הארנק של אבא שלו
    סגור