תקשורת ומדיה

"ישראל היום" נפרדים: הטור הפופולרי יורד אחרי 12 שנים

הטור השבועי של יאיר ניצני במוסף "שישבת", סיים את דרכו אחרי 12 שנים. כרגע לא ידוע אם מישהו יתפוס את מקומו על גבי העיתון. "מודה לכם על שהתייצבתם לפגישה השבועית שלנו בקביעות", סיכם המוזיקאי
מערכת ice | 
יאיר ניצני (צילום מאיה באומל-בירגר)
בשבת האחרונה קראו מאות אלפים את טורו האחרון של יאיר ניצני במוסף "שישבת" של ישראל היום. 12 שנים לאחר שהצטרף לנבחרת הטורים של המוסף, החדש יחסית אז, המוזיקאי והקומיקאי נפרד מפינתו הקבועה בעיתון.
ניצני השאיר את סיבת הפרידה עלומה, אולם כתב, "בואו נגיד שהעיתון ואני, כמו הרבה זוגות שהיו הרבה שנים יחד, נפרדים כידידים". ניצני המשיך בהומור, "אתם, מצידכם, מוזמנים להציף את העיתון בתגובות נזעמות, להצהיר שבלי הטור חייכם אינם חיים, ולחסום את איילון עד שיחזירו אותו."
למוסף שישבת הצטרפו בשנים האחרונות מספר כותבי טורים שהבולט שבהם הוא אברי גלעד בעמוד האחרון. לצידו כותבים טורים ג'קי לוי, קובי אריאלי ואיה כורם. זאת כמובן לצד כתבות המגזין השבועיות. 

על פי סקר TGI למחצית השנה הראשונה של 2023, ישראל היום הוא העיתון השני הנפוץ בישראל בסופי שבוע, עם שיעור חשיפה של 25.8%. ממקדים אותו רק ידיעות אחרונות עם 27.2%. אחריו בפער עצום 'מעריב', 'בשבע' ו'הארץ' שנעים בין 5.3% ל-5.6% שיעור חשיפה.
ניצני סיכם בטורו האחרון, "חברים יקרים, זה הזמן להיפרד ולהגיד תודה. זה הטור האחרון של "מרים גבה" נכון לעכשיו, ואני מודה לכם על שהתייצבתם לפגישה השבועית שלנו בקביעות, קראתם, הגבתם, לפעמים צחקתם ולפעמים גם כעסתם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה