תקשורת ומדיה

"ישראל היום" במינויים מסקרנים להנהלה: אלו הבכירים שמצטרפים למערכת

קבוצת "ישראל היום" מודיעה על מינויים חדשים במערכת: עדו בן פורת יצטרף לצוות ריכוז הכתבים וישמש כמנהל פרויקטים של תוכן בדיגיטל. שירלי גל מונתה לעורכת הספרים ולכתבת מגזין במוספי סוף השבוע
מערכת ice |  2
ישראל היום (צילום פלאש 90)
קבוצת "ישראל היום" מודיעה על מינויים חדשים במערכת: עדו בן פורת יצטרף לצוות ריכוז הכתבים וישמש כמנהל פרויקטים של תוכן בדיגיטל ובעיתון "ישראל היום"; שירלי גל מונתה לעורכת הספרים ולכתבת מגזין במוספי סוף השבוע.
עידו בן פורת (33) החל את דרכו בתקשורת בשנת 2008. בשנת 2011 החל לשמש ככתב באתר ערוץ 7. בהמשך מונה לעורך חדשות ובשנים האחרונות שימש כמשנה לעורך הראשי. שירלי גל (36), בעלת תואר ראשון ושני במסלול הצטיינות באוניברסיטה העברית במנהל עסקים, מעבירה הרצאות, קורסים וסדנאות כתיבה, בין השאר במכללת ספיר. 
בין 2013-2018 שימשה כאסטרטגית ומנהלת אסטרטגיה במשרדי פרסום מובילים כגון מקאן וקיי-לוג'יק). בין 2018 ל-2023 שימשה ככתבת המיניות והיחסים של עיתון "הארץ" וכמבקרת הספרים הרומנטיים במוסף הספרים של הארץ. 
עמר לחמנוביץ, העורך הראשי של ישראל היום, בירך על המינויים ואמר: "'ישראל היום' ימשיך להתחזק ולהוביל בכל תחומי האקטואליה, החברה והתרבות בישראל. שירלי גל מביאה עימה זוויות מגזיניות וספרותיות אינטליגנטיות ועשירות מבע, והיא תהיה חיזוק משמעותי במהדורת סוף השבוע שלנו, גם בהרחבת התחום הספרותי". 
עוד הוסיף כי "עדו בן פורת מביא עימו לישראל היום ניסיון רב של עריכה וניהול חדשותי-דיגיטלי ברמה גבוהה. אני משוכנע שעדו יוסיף כוח והישגיות לדסק החדשות. ישראל היום ימשיך להיות שיחת היום של הישראלים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראל היום עיתון שמאל (ל"ת)
    מאיר 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חובה
    אב 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי!
    סגור