תקשורת ומדיה

העורך הבכיר: "שום מסוקר לא קיבל את היחס של נתניהו"

עם המשך הדיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו, אתמול עלה לדוכן העדים אבנר בורוכוב, לשעבר סגן ראש מערכת החדשות באתר וואלה!
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pixabay)
עם המשך הדיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו, אתמול (שלישי) עלה לדוכן העדים אבנר בורוכוב, לשעבר סגן ראש מערכת החדשות באתר וואלה!.
"שום מסוקר אחר בוואלה! לא קיבל את היחס של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו", אמר בורוכוב בתחילת עדותו בתיק 4000. "זה היה חריג בכל קנה מידה, שיטתי. עורך ראשי יכול לבקש לבצע מטלה, אבל תמיד יש דיון על זה. כאן, בנושאים האלה זה היה 'כי צריך' בלי להראות שיקולים מקצועיים".

כנשאל התקופה באתר תחת המנכ"ל דאז אילן ישועה, אמר בורוכוב כי כי "היה לו אכפת שתהיה מערכת חדשות עצמאית וחזקה", אך הדגיש כי "היו לי איתו רק שיחות מסדרון".
"האם אתה יודע על קשריו הכתובים של אילן ישועה עם שורה של פוליטיקאים בענייני סיקור?", שאל סנגורו של נתניהו בתיק, עורך הדין בעז בן צור. בורוכוב השיב: "לא, אני יודע תיאורטית שאפשר לפנות אליו בנושאים מסוימים. אבל אני לא מכיר משהו קונקרטי. בתור מי שהיה מנהל מחלקת החדשות, לא התבקשתי לסיקור מוטה כזה כלפי מסוקר אחר. אני לא מכיר עוד, הוא לא שיתף אותי בזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה