תקשורת ומדיה

העיתונאית חוטפת מהאם השכולה: "חצופה, מי את?"

שרי הממשלה יגיעו לנאום בטקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. האם השכולה מירב חג'אג' תמכה בהגעת השר בן גביר ותקפה: "איפה הייתם בשנה שעברה שהייתה ממשלה עם תומכי טרור?"
מערכת ice |  2
טלי בן עובדיה (צילום טוויטר/ טלי בן עובדיה)
בתקווה שיום הזיכרון הקרוב יעבור בשקט ובכבוד לזכרם של הנופלים, מתנהל כעת הדיון האם על הפוליטיקאים לנאום בטקסים בבתי הקברות הצבאיים כבכל שנה.
למרות הביקורות והמחאות הגוברות, כל שרי הממשלה נשלחו לבתי קברות צבאיים ברחבי הארץ להשתתף בטקס וגם לנאום. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נשלח לנאום בבית הקברות הצבאי בבאר שבע, וזכה למתקפות כבר מהיום. אשת התקשורת טלי בן עובדיה תקפה אותו בטוויטר: "אם אתה גורם כאב לאמא אחת, רק אחת. שב בבית ואל תעז להגיע לבית העלמין. ובטח שלא תעז לנאום שם. חצוף ואטום לב שכמוך".
אך בן גביר זכה לגיבוי ממירב חג'אג', אמה סגן שיר חג'אג' ז"ל. האם השכולה תקפה בחזרה את בן-עובדיה וכתבה: "חצופה. מי את? המניפולציות שלך לא יעבדו עלינו. ולא על
@itamarbengvir ודרך אגב, איפה היית בשנה שעברה שהייתה ממשלה עם תומכי טרור, מחבקי מחבלים? איפה הייתם?".
 
אולם חבר מפלגתו של בן גביר, ח"כ צביקה פוגל, ביטל את השתתפותו בטקס יום הזיכרון בבית העלמין בראש פינה בשל איומים בהפגנות נגדו (ולא מצד משפחות שכולות).
זו כמובן לא הפעם הראשונה בהיסטוריה של המדינה שמגיעים פוליטיקאים בתקופה רגישה מבחינה חברתית לנאום ביום הזיכרון בבתי הקברות. מספיק להזכיר את השנה שאחרי מלחמת יום הכיפורים אז הגיעו רה"מ גולדה מאיר ושר הביטחון משה דיין לבתי הקרבות הצבאיים והותקפו קשות בצעקות והאשמות על המלחמה הקשה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחרחרת ריב ומדון
    סוקרטס 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התשקורת מגוייסת נגד הימין
    סגור
  • 1.
    מי את??
    לילי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי זו אותה עיתונאית שבחיים לא שמעתי את שמה שמתערבת בשכול???אה,כנראה חברתו של הפרחח לפיד שאין להם גבולות!!!חבורת פרחחים
    סגור