תקשורת ומדיה

עמית סגל על הגעת השרים לטקסים: "לא פריווילגיה, אלא חובה"

רבים כבר הספיקו להביע את דעתם על דרישתן של משפחות שכולות רבות ששרים לא יגיעו לטקסי יום הזיכרון וכעת לאחר ששובצו לטקסים ברחבי המדינה, גם פרשן חדשות 12, עמית סגל מפרסם את דעתו בנושא
מערכת ice |  3
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בימים האחרונים ויכוח עקרוני ממשיך להוסיף לפילוג בעם: האם יאה ששרי הממשלה יגיעו לבתי העלמין לטקסי יום הזיכרון בשבוע הבא. הוויכוח התעורר לאור דרישתן של משפחות שכולות רבות שהשרים לא יגיעו לטקסים בעקבות הקידום של הרפורמה במערכת המשפט.
רבים כבר הספיקו להביע את דעתם על הדרישות הללו, וכעת לאחר ששובצו חברי הממשלה השונים לטקסים ברחבי המדינה, גם פרשן חדשות 12, עמית סגל מפרסם את דעתו ועושה זאת בטור בידיעות אחרונות.
בטור הדעה הוא כותב: "הוצאת נבחרי העם מהטקסים בגלל מדיניות הממשלה לא ייעצר ב־2023. מכאן ועד עולם לא יופיעו נציגי הממשלה. הניסיון 'להוציא את הפוליטיקאים מבתי העלמין' הוא, לפיכך, ניסיון להוציא משם את הפוליטיקאים הימניים. כמובן, תמיד ראוי לגלות טקט ולא לשגר שר חרדי לקיבוץ או את בן גביר לבית עלמין ברמת השרון".
אם כן, דעתו של סגל ברורה - הפוליטיקאים חייבים להגיע לבתי העלמין. לכך הוא נותן מספר דוגמאות מן העבר, בהן בגין ואולמרט שהגיעו למרות המחאות שהיו נגד המלחמות בהן הם פתחו, הגעת נציגים לטקסים בגוש קטיף ועוד.
סגל מבהיר כי כמעט בכל יום זיכרון ישנה מחאה נגד פוליטיקאים ובעיקר נגד הגעתם של ראשי ממשלה לאורך השנים לטקסים, ועל כן הוא מבהיר: "מי שזכה מהבוחר בסמכות לקבל החלטות גורליות של חיים ומוות קיבל על עצמו גם להתייצב בטקסים שהם תוצאת ההחלטות האלה. זו לא פריביליגיה, אלא חובה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קודם שיעשו את שאר החובות שיש להם ושאותם עוד לא עשו ולא (ל"ת)
    גני 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עמית הימני, לא היה אומר משפט זה אם הימין לא היה בשלטון (ל"ת)
    עמית אתה שקוף 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומה על שאר החובות של השרים , חברי הכנסת ונבחרי הציבור נ (ל"ת)
    דני 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור