תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 שולח עקיצה: "רק שאלה"

עופר חדד מקשה על שרי הממשלה שהלכו להביע תמיכה בהסדרת המאחז אביתר. "למי הם קוראים? לממשלת דנמרק?"
מערכת ice |  5
עופר חדד (צילום קשת 12)
כ-20 אלף איש צעדו היום לעבר המאחז אביתר שנמצא תלוי ועומד כשנתיים בהמתנה להסדרה רשמית. חברי כנסת ושרים ממפלגות הימין הגיעו לתמוך ולחזק את ההתיישבות לאור התחזקות הטרור בתקופה האחרונה.
אולם, למגיש חדשות 12 עופר חדד לא היה ברור למי קוראים השרים לקדם את ההסדרה, כאשר הם עצמם בממשלה. "אני רק שאלה", כתב בטוויטר. "כששרים ממפלגות הקואליציה צועדים וקוראים להסדיר את אביתר, למי הם קוראים? לממשלת דנמרק? לפרלמנט הצרפתי? יש פה פורמט חדשני של שלטון שבמקום לקבל החלטות משחרר קריאות לחלל החיצון."
 

כתב חדשות 13 אבישי בן חיים ענה לו כי "יש פה אכן פורמט מיוחד של מדינה שבה הממשלה שנבחרה על ידי ישראל השנייה היא בעלת כוחות מוגבלים ומי שבאמת שולטת זו ההגמוניה שהפסידה בבחירות אבל שולטת באמצעות בגצ, מוקדי הכוח, ההון הגדול ועוד."
נזכיר כי הצעדה היום מתקיימת על כביש 505, יוצאת מכיכר תפוח עד לגבעת אביתר. במשטרת מחוז ש"י הודיעו לציבור כי לא תתאפשר נסיעה בכביש החל מהשעה 8:30 בבוקר ועד 18:00 בערב.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לממשלות פולין והונגריה
    דניאל 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסימום 2000 איש ולא 20 אלף, באבטחה מטורפת, כאילו אין מספיק בעיות למשטרה והצבא, רק מאשר שאת הימין המלא מלא, לא מעניין בטחון המדינה ואזרחיה, לאומניות
    סגור
  • 3.
    כתב עלוב ו עושה דברו של האוייב (ל"ת)
    דן 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    תיקשורת צבועה!!!
    אבי 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תקשורת שמאל קיצוני! מה אתם מתחסדים??? השמאל הקיצוני יצר מצב במדינה שהממשלה לא שולטת אלא הפרקליטות ומערכת המשפט השמאלנית !!! אבל לפעמים החגיגה נגמרת. עם ישראל התפכח! שני שליש מעם ישראל בחר ימין נקודה!!! ובעז"ה עכשיו נשנה את זה!!! למרות כמה מוחים אנרכיסטים!!!
    סגור
  • אתה כותב שהשמאל הקיצוני יצר מצב שהממשלה לא שולטת
    יוסי 04/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז תחילה אשמח להבין מתי הוא עשה זאת, האם במהלך 75 השנים האחרונות או לפני קום המדינה ? וכן אם זה באמת המצב ולאחר כל כך הרבה שנים של שלטון הימין (החל מהבחירה של בגין בשנות השמונים) ועדיין אנו במצב הזה לדעתך, מה זה אומר על יכולת המשילות של ממשלות הימין לאורך כל אותה התקופה. מה שמעורר את השאלה האם יש להם יכולת לעשות זאת בכלל. כי ללא ספק שלשמאל שהקים מדינה יש.....
    סגור
  • 1.
    א.ב.כ
    סי.ג.ר 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חסר הון לראשי ישראל השנייה, תפסיק להתבכיין עבורם, הם מרמים את האזרחים,.צודק עופר חדד.
    סגור