תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 מותקף: "אתה עושה צחוק, לא נורמלי"

מרב מיכאלי יצאה נגד גדעון אוקו, מגיש חדשות 12, אחרי ששאל אותה מדוע לדעתה מפלגת העבודה לא עוברת את אחוז החסימה בכל הסקרים שפורסמו בשבועות האחרונים: "אותי מעניינת מדינת ישראל, לא רכילות פוליטית"
מערכת ice | 
גדעון אוקו (צילום אתר N12)
בצל הרפורמה המשפטית והמצב הקשה בימים אלו במדינת ישראל, מרב מיכאלי, יושבת ראש מפלגת העבודה, מנסה להילחם בכל הכוח נגד הקואליציה, אך נראה שהדברים לא כל כך מצליחים לה.
על פי כל הסקרים שפורסמו בחודשים האחרונים, מפלגת העבודה מגיעה לשפל חסר תקדים כשהיא לא מצליחה לעבור את אחוז החסימה, כשהרבה מאוד מזה קשור ישירות למרב מיכאלי, שחטפה אש אחרי תוצאות הבחירות האחרונות, בהן מרצ לא עברה את אחוז החסימה, על כך שהיא לא רצתה לעשות איחוד של השמאל, ובנוסף על כך שהאשימה את יאיר לפיד במצב, בהאשמה שגנב לה קולות.
בשיחה עם גדעון אוקו, מגיש חדשות 12, ב-103FM, מיכאלי תקפה את אוקו כששאל אותה על נושא הסקרים. גדעון אוקו אמר: "שבועות אתם לא עוברים את אחוז החסימה". מיכאלי השיבה: "אין בחירות בפתח, מה שמדאיג אותי זה האם תהיה מדינה שבה יהיו בחירות".
כשאוקו שאל את מיכאלי שאלה שלא התאימה לה "את לא שואלת את עצמך למה זה קרה?", מיכאלי עלתה למתקפה: "אתם עושים צחוק, אתם אנשים לא נורמלים. אותי מעניינת מדינת ישראל, לא רכילות פוליטית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה